Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-18, 00:09
  #13
Banned
GodAftons avatar
Lite OT men ändå inte.
Såg för en gäng år sedan en dokumentär på tv om fotfetischister som onanerade med sina egna fötter. Detta kunde leda till problem i knälederna så nån vänlig dam hade tagit fram ett par latexfötter som onanisterna kunde använda sig av istället.

Fascinerande dessa självsexgrejer. Då jag masturberar så är ju inte fröken höger en sexuell turn on för mig, Fran Drescher i The Nanny står för den biten.
Citera
2005-04-18, 17:32
  #14
Medlem
TomBombadills avatar
I en kapitalism så skapas allt bara man kan tjäna pengar på det.
Citera
2005-04-23, 21:01
  #15
Avstängd
Herr Papavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
I en kapitalism så skapas allt bara man kan tjäna pengar på det.

Isåfall får du förklara sambandet mellan fetishism och kapitalism för mig, för de sexleksaker som förekommer på marknaden har ju blivit framtagna utifrån någons behov el. fantasi.

Kanke är fel forum att fråga här, men finns det några seriösa teorier om sambandet mellan sex och politik därute?
Kan ju vara kul att läsa tänkte jag...
Citera
2005-04-23, 21:34
  #16
Medlem
skalizs avatar
sjukt.. men jag snor den nog till min signatur
Citera
2005-04-23, 21:43
  #17
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodAfton
Fascinerande dessa självsexgrejer. Då jag masturberar så är ju inte fröken höger en sexuell turn on för mig, Fran Drescher i The Nanny står för den biten.
Jag hoppas att hon är tyst, annars är du en mycket mycket sjuk människa
Citera
2005-04-27, 12:30
  #18
Medlem
Hylands avatar
Mmmmm.... Antingen så är det röfvsvett eller så har vaselinet värmst upp i hans röfvhål och runnit ned på skinkorna. Sexigt hur som helst.
Citera
2005-04-27, 15:39
  #19
Medlem
fattonys avatar
Går nog bara om man är slak.
Citera
2005-05-08, 13:25
  #20
Banned
hahahhahahhaha sjukt var ordet, för övrigt lär man behöva en liten jävla kuk och framförallt böjbar som fan.. hahhaha
Citera
2005-05-13, 18:51
  #21
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsis
hahahhahahhaha sjukt var ordet, för övrigt lär man behöva en liten jävla kuk och framförallt böjbar som fan.. hahhaha

Liten kuk? Sitter ditt rövhål placerat onormalt nära din penis, eller?

För övrigt har jag lyckats suga av mig själv vid något tillfälle, varken skönt eller upphettsande men ganska intressant.
Citera
2005-05-15, 22:05
  #22
Medlem
Gisburnes avatar
Uttrycket go fuck yourself har fått en helt ny betydelse...
Citera
2005-05-15, 22:18
  #23
Medlem
Björnssons avatar
kan inte sluta garva, på tok för konstigt...men, men, vilken egenskap, skulle kunna vara med på Jay Leno-show över roliga/värdelösa egenskaper som brukar visas då och då...
Citera
2005-05-17, 21:05
  #24
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Liten kuk? Sitter ditt rövhål placerat onormalt nära din penis, eller?

För övrigt har jag lyckats suga av mig själv vid något tillfälle, varken skönt eller upphettsande men ganska intressant.

okej jag har inte provat och är inte så sugen heller men jag vet att det skulle vara en praktisk omöjlighet..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback