32 810 besökare online
856 265 medlemmar • 45 789 192 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Evil Ed
Moderator
Evil Eds avatar
Ja det låter som ett skämt men det finns tydligen dem som knullar med sig själv, hittade denna på en torrentsida, i en nfo

Kolla på egen risk, det är lite äckligt, som om ni skulle kunna låta bli nu era snuskhummrar

Är det fler som sysslar med detta, kanske någon på Flashback?

http://www.badmutsen.nl/archives/filmpskebah.php

*

Hörrudu, jag ska tala om en sak för dig, jag var källarmästare när du fortfarande sket på trasor.

*

Du är fan, du är inte KLOK! Fet Märta!

Krof
Medlem
Krofs avatar
Jag har forskat lite i detta, eftersom jag har så jävla lite o göra

Här återfinner du utövare av denna underliga onanimetod:
http://www.solosuck.com/phpbb/viewforum.php?f=3

För övrigt så ska det tydligen gå med en 15cm balle, eftersom jag antar att folk kommer ställa den frågan här rätt snart

Tafkaf
Medlem
Tafkafs avatar
När man hållit på ett tag så ser kuken ut som ett U. Blir litet svårt att knulla nån annan då...

Evil Ed
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
När man hållit på ett tag så ser kuken ut som ett U. Blir litet svårt att knulla nån annan då...

Ha ha ha, han får säga till sig själv...

- I love U!

*

Hörrudu, jag ska tala om en sak för dig, jag var källarmästare när du fortfarande sket på trasor.

*

deranged
Medlem
derangeds avatar
Hittade lite bilder på sidan >>

http://www.solosuck.com/aepixpage/ympixdir/ympix.html

Helt absurt

Analpsykopat
Medlem
Analpsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Hittade lite bilder på sidan >>

http://www.solosuck.com/aepixpage/ympixdir/ympix.html

Helt absurt
Han såg ju inte lite halvbögig ut...

Något säger mig att det inte far första gången kan putsade salami med slutarmuskeln...

-jOE!
Medlem
-jOE!s avatar
Gymnast?

Evil Ed
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Gymnast?

I alla fall "analfantast"

*

*

Boddie
Medlem
Boddies avatar
Men va fasen det där kanske man skulle prova på.....fast njaaa....skiter nog idet. Hur fan kom dom på det där?? Skulle inte ens komma på den tanken

loxxx
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed

slut slutmuskel...får rysningar...

TomBombadill
Medlem
TomBombadills avatar
Jag förstår inte hur man kan böja den så mycket. Min kuk kan jag inte böja mer än att den står rakt ut från kroppen. Gör jag det känns det som om den ska gå av.

Krof
Medlem
Krofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Jag förstår inte hur man kan böja den så mycket. Min kuk kan jag inte böja mer än att den står rakt ut från kroppen. Gör jag det känns det som om den ska gå av.

Oftast (Eller troligen alltid ) är det så att man knappt kan böja den alls neråt, men kan böja den rätt mkt uppåt. Om man inte kan böja den mycket uppåt så kan man träna upp det iallafall. Dem som sätter på sig själva i stjärten drar den först 180 grader så att dem kan böja den för att få in i det bruna hålet.

Svara på ämne
Topp Dela »