Den enklaste vore ju att flashback lade till så att folk som ville kunde ange information om kön i sin presentation under övrig information. Där finns bara frivillig personlig information så jag ser ingen anledning till varför inte kön skulle passa bra där.
Jag har ändrat mej, jag vill veta ALLT:
- kön
- ålder
- yrke
- inkomst före och efter skatt
- sexuell läggning
- politisk åskådning (enl kompassmetoden)
- hudfärg
- ev religiös tillhörighet
- fordon
- dator
- klädessmak
- skostorlek
- drog, alkohol och nikotinvanor
Annars kan jag inte veta vad jag tycker om vad personerna skriver - eftersom jag är oförmögen att ta reda på det utifrån vad de egentligen skriver.
I mångt och mycket håller jag med Farbror Sallad (som man kan gissa kön på) fast jag antar att det inte ligger i Flashbacks linje att deklarera detta så troligen skall det vara som det är....
Dock tänkte jag föregå med gott exempel och fylla i herr (?) Ruskigbuss lista:
- kön : Ja - sist jag tittade i alla fall
- ålder : inte på en häst
- yrke : yrkar på bordläggning i detta
- inkomst före och efter skatt : före skatt en del, efter skatt inget
- sexuell läggning : heroisk
- politisk åskådning (enl kompassmetoden) : Nord - nordöst
- hudfärg : olika, beroende på vad som finns i färglådan
- ev religiös tillhörighet : Lucifer, ljusets furste
- fordon : fordom fick man öppna grindarna i Småland
- dator : upphottad Vic 20
- klädessmak : jag tycker inte kläder är så gott, möjligen ätbara trosor
- skostorlek - här vill jag vara tydlig..... vet inte
- drog, alkohol och nikotinvanor : jag gärna, blandat i en stor kopp med mjölk
- kön
- ålder
- yrke
- inkomst före och efter skatt
- sexuell läggning
- politisk åskådning (enl kompassmetoden)
- hudfärg
- ev religiös tillhörighet
- fordon
- dator
- klädessmak
- skostorlek
- drog, alkohol och nikotinvanor
Annars kan jag inte veta vad jag tycker om vad personerna skriver - eftersom jag är oförmögen att ta reda på det utifrån vad de egentligen skriver.
Eller kanske inte ....
Fåna dig inte, det är väl inte så mycket begärt med kön? Jag vill som sagt inte alls ha nåt tvång, utan bara en möjlighet att visa det, om man känner att ens avatar eller nick inte talar om det.
Fåna dig inte, det är väl inte så mycket begärt med kön? Jag vill som sagt inte alls ha nåt tvång, utan bara en möjlighet att visa det, om man känner att ens avatar eller nick inte talar om det.
Alla har möjligheten att skriva detta i sin signatur - om de så vill.
Du har möjligheten att tro på det - om du vill.
Någon skarpögd bonde som kan könsbestämma den fågeln jag har på avataren? Det vore ju ytterst pinsamt om jag fick några snuskiga inviter av de stackare som inte kan urskilja kön ur texten jag skriver.
Sen är det jävligt löjligt med runk-avatarer men det är nog nåt vi får leva med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!