Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-04, 22:01
  #1
Medlem
En 41årig man har enligt nsd http://www.nsd.se/nyheter/boden/arti...icleId=7252222 anhållits för grov våldtäkt på sin fd sambo.

någon som har mer information om vad som hänt och kanske nån bakgrund till detta.

Kanske nått samband med andra våldtäkter som hänt i Boden sista tiden
Citera
2012-11-04, 22:10
  #2
Medlem
panasonic89s avatar
det går aldrig att våldta sin sambo eller fru, det är jo rena lögn ? Jag tror att de vill bara sätta ditt honom.
Citera
2012-11-04, 22:11
  #3
Medlem
panasonic89s avatar
jaha ja, nu läste ja de hela hahaha ( jävla idiot ) är han då.
Citera
2012-11-05, 01:23
  #4
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panasonic89
det går aldrig att våldta sin sambo eller fru, det är jo rena lögn ? Jag tror att de vill bara sätta ditt honom.

Citat:
Ursprungligen postat av panasonic89
jaha ja, nu läste ja de hela hahaha ( jävla idiot ) är han då.


Vad var det som förändrades när du läste artikeln?
Citera
2012-11-05, 18:51
  #5
Medlem
Det är D*niel L*ndroth ( Ägare av ett gym i denna stad ) som är GM.
Citera
2012-11-06, 10:57
  #6
Medlem
Jag vet vad som hände denna måndag, känner kvinnan ifråga. För det första var dom aldrig ex sambo. Dom har aldrig bott ihop. Sen kom han till henne utan att hon visste om att han skulle titta förbi, och grälet började innan GM ens kom in i lägenheten, det finns bevisning för kvinnans historia. Svårt att tro att GM kommer att gå fri. Sen kan jag tycka att namnge personerna i denna tragiska historia är hemskt. Tänk på GM mannen har anhöriga. Och det är dom som får ta allt detta skvallrande pga GM är isolerad från media osv. Samma sak gäller offret, hon är också den som får läsa höra rykten. Från början tillslut är inte detta något mer än en tragedi. Kvinnan mår inte bra efter omständigheterna, inte hans anhöriga heller, och kan inte tänka mig GM gör det heller. Visst ska han dömas för det han har gjort, det kan ju ingen inte tycka eller? men tänk lite på dom som måste leva med detta innan det skvallras till höger och vänster...
Citera
2012-11-06, 11:06
  #7
Medlem
Ser ju inte riktigt frisk ut

https://www.facebook.com/daniel.lindroth
Citera
2012-11-06, 17:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilja26
Jag vet vad som hände denna måndag, känner kvinnan ifråga. För det första var dom aldrig ex sambo. Dom har aldrig bott ihop. Sen kom han till henne utan att hon visste om att han skulle titta förbi, och grälet började innan GM ens kom in i lägenheten, det finns bevisning för kvinnans historia. Svårt att tro att GM kommer att gå fri. Sen kan jag tycka att namnge personerna i denna tragiska historia är hemskt. Tänk på GM mannen har anhöriga. Och det är dom som får ta allt detta skvallrande pga GM är isolerad från media osv. Samma sak gäller offret, hon är också den som får läsa höra rykten. Från början tillslut är inte detta något mer än en tragedi. Kvinnan mår inte bra efter omständigheterna, inte hans anhöriga heller, och kan inte tänka mig GM gör det heller. Visst ska han dömas för det han har gjort, det kan ju ingen inte tycka eller? men tänk lite på dom som måste leva med detta innan det skvallras till höger och vänster...

Vem fan bryr sig i hans anhöriga? som att det ändå inte kommer att komma fram? Verkar ju inte som att han bryr sig speciellt mycket i hans anhöriga osv så varför skulle vi göra det?
Bara att hänga ut idioten...
__________________
Senast redigerad av Badbully 2012-11-06 kl. 17:23. Anledning: felstavat
Citera
2012-11-06, 17:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badbully
Vem fan bryr sig i hans anhöriga? som att det ändå inte kommer att komma fram? Verkar ju inte som att han bryr sig speciellt mycket i hans anhöriga osv så varför skulle vi göra det?
Bara att hänga ut idioten...
Hans anhöriga har ju inte begått hans misstag. Han har barn i tonåren som detta säkert påverkar redan. men man behöver inte göra det värre för dom.
Citera
2012-11-06, 17:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilja26
Hans anhöriga har ju inte begått hans misstag. Han har barn i tonåren som detta säkert påverkar redan. men man behöver inte göra det värre för dom.

tror du denna tråd kommer påverka dem nämnvärt?
__________________
Senast redigerad av Badbully 2012-11-06 kl. 17:48.
Citera
2012-11-06, 18:48
  #11
Medlem
Sånt skulle han kanske ha tänkt på lite tidigare. Enligt vad jag har hört så är det inte första tjejen som blir utsatt för hans väldiga svartsjuka......

Gissar att det är svartsjukan som tagit över i det här fallet också......?
Citera
2012-11-06, 19:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badbully
tror du denna tråd kommer påverka dem nämnvärt?
Börjar namnge GM, påverkar anhöriga för bägge partner i detta fall. Hur hade du känt om det var din syster som hade blivit utsatt och hennes gärningsman hängdes ut här? Det innebär ju även att folk kan lägga ihop ett plus ett vem hon är? Och tror nog inte att du hade velat att alla visste att det var din syster som hade blivit utsatt. Då blir ju hon utelämnad lika mycke som GM
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback