Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-05, 18:27
  #121
Medlem
Patriarchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Det föds för få barn av föräldrar som har gener värda att föra vidare. Dum och talanglös kvinna möter dum och talanglös man, skaffar dumma och talanglösa barn som sedan träffar dumma och talanglösa partners och så lever vi till slut i filmen Idiocracy
Det är rätt så jävla dumt att bygga sin verklighetsuppfattning på Hollywood-filmer.
Citera
2012-11-05, 19:14
  #122
Medlem
Kämpendahls avatar
White trash filmar gärna sina barn och husdjur. Det gör förvisso även normala människor, men white trash älskar att driva med sina barn och husdjur framför kameran och räds inte att utsätta dem för farliga eller pinsamma situationer. De som inte är negrer i American Funniest Home Videos är white trash.

Tidningen Expressen visar filmer på barn vars föräldrar lurar i dem att de ätit upp allt Halloweengodis. Hur många av dem är white trash tror ni?

http://www.expressen.se/noje/titta-l...a-reagerar-de/
Citera
2012-11-05, 19:32
  #123
Medlem
carle2s avatar
I bakgrunden på bilden med träningscykeln så ser jag en hel hylla med porslinhund statyer.
Går man in i garderoben så nalkas det tröjor köpta på den senaste marknaden i byn.
__________________
Senast redigerad av carle2 2012-11-05 kl. 20:03.
Citera
2013-04-07, 03:02
  #124
Medlem
Bump. Jag har inte läst artikeln då jag bojkottar AB, men har däremot varit inne på kvinnans blogg för att se vad hon skriver om artikeln. Vad finner jag, om inte detta:

Citat:
"Ni är ju ett par stycken som tidigare lämnat avtryck i stil med just "white trash" när ni kommit in här. En del har nöjt sig med en gång, andra har återkommit gång efter gång, ibland med olika alias och ibland bara som "anonym". Det var just därför som Aftonbladet valde att kontakta mig, för att höra min version av storyn. Inte för att på något sätt få mig att erkänna att vi skulle vara white trash, utan mer höra hur jag såg på begreppet."

Det är alltså något stjärnskott på AB som har följt denna blogg. Det var inte familjen som var uppmärksamhetskåt, det var Aftonbladet som ansåg familjen vara ett adekvat reportagematerial. Är det detta de håller på med på arbetstid? Inte undra på att de stackars "reportrarna" på AB måste kopiera nyheter från andra tidningar, de är ju alldeles för upptagna med kvalitetsläsning av kalibern som visas ovan för att hinna göra reportage om fattigdomen i England eller invandringen i Sverige.
Citera
2013-12-28, 13:26
  #125
Medlem
wt77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judeschwein
Menar det. Cash till att tatuera hela kroppen verkar inte vara ett problem heller.


ha ha hade du inte haft en sån fruktansvärd dyslexi så hade du kanske läst texten och inte tittat på bilder, har nog mer cash än vad du har. Tatueringarna är gamla och hade en betydelse för flera år sen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback