2012-11-04, 10:53
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Ungdomsgänget slog mot offrens huvuden vilket är mycket farliga slag med risk för bestående skador särskilt om offren faller till marken.

Vad var motivet till attacken? Var det rån eller var det ett blattegäng som visade sin respekt för svenskarna som gett dem plats att bo i ett land med fred ?? Ursäkta det vulgära språket men blatteradarn blinkar när det är ett gäng som attackerar.

Citat:
Fyra unga män misstänks för en brutal misshandel i centrala Örebro i natt. Flera vittnen finns.
Relaterat

Kvartetten, samtliga mellan 17 och 20 år gamla, attackerade vid 00.30-tiden två personer på Ågatan i centrala Örebro
http://na.se/nyheter/orebro/1.186866...shandel-i-natt
Citera
2012-11-04, 12:54
Medlem
Fula Gubbens avatar
Ja, baserat på gärningsbeskrivningen ger invandrar-radarn ett utslag på 9.1 i detta fall. Örebro tycks befinna sig på en långsamt sluttande utförsbacke i riktning Malmö, att döma av det kulturberikade nyhetsflödet de senaste 4-5 åren. Vita människor gör klokt i att inte röra sig på gatorna efter solnedgången, precis som i Mogadishu.
Citera
2012-11-05, 17:10
Medlem
Slumlords avatar
Det var fotbollsrelaterat. Om jag förstått saken rätt så var gärningsmännen örebroare och offret göteborgare (gaissupporter).
Citera
2012-11-05, 19:00
Medlem
RichardCrennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Det var fotbollsrelaterat. Om jag förstått saken rätt så var gärningsmännen örebroare och offret göteborgare (gaissupporter).

Jag tror det är tvärtom, att GM är göteborgare. Men jag är inte helt säker.

Dock etniska svenskar.
Citera
2012-11-05, 19:38
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord

Citat:
Ursprungligen postat av RichardCrenna
Jag tror det är tvärtom, att GM är göteborgare. Men jag är inte helt säker.

Dock etniska svenskar.

Om göteborgare kan räknas som etniska svenskar är väl diskutabelt men jag förstår vad du menar

Tack

Det skulle vara intressant att veta namnen på GM ifall dom var med i klacken och vad GAIS i så fall gör åt saken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in