Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-06, 03:14
  #13
Avstängd
Manginazs avatar
Skrattar bäst som skrattar sist, ser en bild framför mig, hennes Lettiska steroidade BF spöar dig och tar dig till en källarlokal, och säljer dig som en sexleksak till brutala psykopatbögar dom närmaste tre månaderna. Efter det är det inte lika kul att stalka. Släng upp en bild på bruden nu då!
2012-11-24, 06:35
  #14
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Skrattar bäst som skrattar sist, ser en bild framför mig, hennes Lettiska steroidade BF spöar dig och tar dig till en källarlokal, och säljer dig som en sexleksak till brutala psykopatbögar dom närmaste tre månaderna. Efter det är det inte lika kul att stalka. Släng upp en bild på bruden nu då!
Jag skämtar bara om att jag ska stalka henne...

Det var en slags utmaning för mig att lyckas att få henne att ge mig adressen...Efter en massa manliga smarta mails och lite presenter från amazon så vann jag och hon gav mig adressen...

Och detta efter att hon sa till mig att hon skulle aldrig någonsin skulle lämna ut sin adress igen till ett fan. Eftersom hon blev stalkad på riktigt av ett fan som hon tydligen fortfarande har problem med!!!

Hon har visat en bild på hennes kille, han är mindre än mig...
2014-01-24, 02:18
  #15
Medlem
Adria?
2014-06-29, 19:04
  #16
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob75
Adria?
Nej....Inte Adria.

Men nu har jag samma problem igen. Hon har flyttat och vägrar ge mej den nya adressen.

Om man bara kunde komma i kontakt med en person från Lettland på något sätt. En Letttländare borde ju enkelt kunna hitta hennes adress. Jag skulle enkelt kunna betala personen 500 kr för den riktiga adressen.

Jag hade hennes gamla adress i 18 månader utan att stalka henne, eller besöka Latvia.
Så det handlar inte om det. Jag gillar henne väldigt mycket, och vill att veta var hon bor.

Hur fan kommer man i kontakt med någon från Lettland?....Inte chattgirls Osv. Bara någon vanlig kille som vill leta upp adressen för mej.
__________________
Senast redigerad av JEBUS-666 2014-06-29 kl. 19:06.
2015-02-06, 14:22
  #17
Medlem
jag har kontakter i Lettland så hör av dig i pm ifall du fortfarande är intresserad
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback