2012-11-07, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbapwnn00b
Nu förstår jag inte.
Hur tänkte du nu?
Att du är en jävla neger och när vi riktiga vita tar över igen så blir ni slavar och ihjälgasade.
Citera
2012-11-07, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Femenister, negrer, latinos och bögar vann detta valet.

Arga vita män och rednecks förlorade.

Bra summerat................
Citera
2012-11-07, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adammm5
Tro mig jag bryr mig inte om partiet. Jag hoppas på Donald trump, som av en slump är republikan.

Det som retar mig är att när Obama blev kandidat ökade antalet röstande svarta markant och undersökningar visar att de röstar på honom bara för att han är just svart. De flesta har inte en susning om hans politiska värderingar, och det faktum att han kör USA i botten ekonomiskt.

Jämfört med den hysteriskt stora del som röstade på Bush bara för att de ansåg att han lika väl kunde få försöka avsluta kriget menar du, oavsett vad han faktiskt hade för värderingar?
Citera
2012-11-07, 06:16
Medlem
Citat:
Tro mig jag bryr mig inte om partiet. Jag hoppas på Donald trump, som av en slump är republikan.

Det som retar mig är att när Obama blev kandidat ökade antalet röstande svarta markant och undersökningar visar att de röstar på honom bara för att han är just svart. De flesta har inte en susning om hans politiska värderingar, och det faktum att han kör USA i botten ekonomiskt.
Det är nog betydligt fler som röstat på M Romney pga Obama är svart.
Citera
2012-11-07, 06:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Det talas om att USA är ett så splittrat land, men det är ju t o m värre än så. Går man in och tittar inom delstaterna så vinner Obama alla större städer t o m i delstater som t ex Texas. Medan den äldre konservativa befolkningen på landsbygden, även i demokratiska stater, röstar republikanskt.

Då kan man fråga sig vem som i framtiden kommer att vinna på detta? Är det städerna eller landsbygden som kommer att växa i framtiden?

Förmodligen städerna som fortsätter att växa.

Och allt mindre folk i "fly over country"...
Citera
Medlem
Quennevilles avatar
Intressant att marijuana ser ut att bli legaliserat i CO och WA, samt nej till avskaffande av dödsstraffet i CA.
Citera
Medlem
GSE_s avatar
Herrejävlar vad King kan snacka utan att andas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Arierna kommer segra säger du...

http://mathildasanthropologyblog.fil.../08/aryans.jpg

Nice!
Jag läser inte din bögblogg jävla berg get.
Citera
Medlem
Citat:

haha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppanu
Att du är en jävla neger och när vi riktiga vita tar över igen så blir ni slavar och ihjälgasade.

mycket ledsen i ögat ååh vad ja njuter av denna stund!
Citera
2012-11-07, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Varför visar de bara hur vita röstar? Varför visar de inte hur svarta och latinos röstar?

De är ju typ de enda dem snackar om? Där finns de Latinos och afroooz där kommer demokraterna vinna osv osv?
Citera
2012-11-07, 06:18
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Rasism är så 1900 tal.
Varför håller Homo Sapiens ibland fast vid saker så länge?
En annan sak som har funnits sedan Homo Spaiens födelse är religion.
Men det är bra att vi inte längre eldar upp häxor, så våran art går framåt NÅNSTANS allafall.
Rasism är den moderna statsideologin i nästan alla vita västerländska länder, bara det att vita angrips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in