2012-11-07, 02:24
Medlem
Obama vinner både Ohio och Florida, det är över.
Citera
2012-11-07, 02:25
Medlem
inwardlimbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Kan du hålla käften eller? Du har postat samma inlägg flera gånger nu. Var bara tyst din foliehatt.

Brukar inte plussetta men; +1

Var och pissade och lyckas inte komma ikapp tråden, för mycket skitsnack helt enkelt. Däremot är jag tacksam att den här tråden har skänkt mig mer nöja än mina streams. Visserligen rätt full vid det här laget, men känslan är väl att det inte blir någon långkörare i år.
Citera
Medlem
nu går jag och lägger mig, Hussien kommer vinna, även om jag ej gillar honom!
Citera
Medlem
9000 rösters skillnad i FL efter 50% röstat, min prognos? Den som vinner FL vinner allt
Citera
Medlem
Idroids avatar
Om jag inte är blind och dum i huvudet så ser det ut som Romney leder med 82 mot 78
(Kommer någon stor tuff kille med järnkoll på valsystemet komma och läxa upp mig nu?)
Citera
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Fan vad mäktigt att Empire State Building lyser blått/rött beroende på vem som leder.
Jävligt nice faktiskt.
Citera
Medlem
Centerinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evighetsbanketten
Romney kommer snart att passera Obama igen, när rösterna från rednecks-stater i mellanvästra USA faller in.

Om drygt 40 minuter kommer Obama troligen få New York, Minnesota, Iowa och Wisconsin. Det är 55 elektoralröster. Mer än vad pyttestaterna kommer ge Romney.
Citera
Medlem
Bean11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evighetsbanketten
Romney kommer snart att passera Obama igen, när rösterna från rednecks-stater i mellanvästra USA faller in.
So? Det spelar ingen roll så länge han inte vinner swing-staterna.
Citera
Moderator
Diagorass avatar
Jag är förvånad att Romney har kommit så starkt trots allt. Det är inte svårt att såga sönder hans historik eftersom Romney har stått på alla sidor i de flesta frågor. Han har ingen ideologi och han är enbart ute efter att bli president för sin egen skull.
Citera
2012-11-07, 02:26
Medlem
Necroshadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDleifeman
Jag sällar mig också till skaran. Hade varit skönt om USA på något sätt gav fingret till svensk politiskt korrekt media och hjärntvättade Obama-älskare genom en seger för Romney....

Det skulle glädja mig otroligt om Romney vann valet. Det enda jag ifrågasätter med Romneys politik är avskaffandet av fri abort, annars stödjer jag honom till fullo. Ner med gaylobbyn och hippieliberalerna, det är dags att låta äkta amerikansk patriotism segra!
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Obama vinner både Ohio och Florida, det är över.

yes

och jag är en av de där trista PK människorna som gläds...
Citera
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald.
Japp, precis så känner jag med. Hoppas på Romney bara för att kunna skratta åt alla panikattacker det skulle bli här.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jadå, skulle vara roligt att se alla rödvinspimplande tomtar i Sverige bli chockade.

Alltså.. för mig är det inte skadeglädjen utan är en stark känsla av att jag vill att Romney ska vinna fast det talar helt emot mina åsikter. Tror väl det är vanan av att stå emot etablissemanget och tillhöra "de onda" som är orsaken.

Om Romney skulle vinna känns det som om jag skulle vinna med honom. Jättelustigt! Är väl samhället som lyckats få mig att känna mig som ett sådant svin som vill ha en realistisk politik att jag nu per automatik tillbekänner mig till de extrema när valet står mellan två sidor :S.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in