Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-10, 10:11
  #337
Medlem
scottbikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag skulle gissa på att hon är helt ointressant sett ur alla aspekter.
Tycker hon är intressant. Verkar intelligent och har samtidigt en liten skön kropp. Skulle gärna vara bekant med henne på flera sätt...
Citera
2016-08-17, 14:49
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
är hon normalt så smal eller är det sjukligt, va tror ni?

Det är uppenbart att Laleh lider av ätstörning, mest troligt anorexi. Det behöver man inte vara professor för att begripa. Undrar vad hennes mamma dog av, kanske hon också led av samma sjukdom. Det är hemskt att se Laleh så smal, hon har stor talang och verkar vara en fin tjej. Man önskar hon kunde få hjälp med det, men hon har helt klart varit så där smal väldigt länge nu, vilket sliter på kroppen.
Citera
2016-08-17, 15:41
  #339
Medlem
Chronicals avatar
För tio-femton är sedan anordnade Sverige en musikgala i Afrika, som givetvis floppade och Sveriges musikerelit spelade för tomma läktare, eller tomma dammiga fält i detta fall.

Laleh uppträdde med något reggae influerat och var klädd därefter, och jag minns det som att det var....typ rätt bra för att vara det hon är/var, dvs introvert vissångerska.

Jag har försökt hitta detta uppträdande på nätet, någon som vet hur jag kan hitta det?

Sist jag såg det var på tv, kanske direktsänt rent utav.
Citera
2016-08-17, 15:45
  #340
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
För tio-femton är sedan anordnade Sverige en musikgala i Afrika, som givetvis floppade och Sveriges musikerelit spelade för tomma läktare, eller tomma dammiga fält i detta fall.

Laleh uppträdde med något reggae influerat och var klädd därefter, och jag minns det som att det var....typ rätt bra för att vara det hon är/var, dvs introvert vissångerska.

Jag har försökt hitta detta uppträdande på nätet, någon som vet hur jag kan hitta det?

Sist jag såg det var på tv, kanske direktsänt rent utav.
Tänker du på "Sydafrikasatsningen"?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sydafrikasatsningen
Laleh var väl knappast med där??
Citera
2016-08-17, 16:17
  #341
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tänker du på "Sydafrikasatsningen"?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sydafrikasatsningen
Laleh var väl knappast med där??
Knappast med tanke på att det är 17 år sedan.
Citera
2016-08-17, 17:38
  #342
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tänker du på "Sydafrikasatsningen"?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sydafrikasatsningen
Laleh var väl knappast med där??

Tack, och nä hon verkar inte varit med.

Då är det frågan var Laleh sjöng reggae i Mama Africa inspirerad klädsel..

Det var iaf inte hon som var huvudakten, hon var rätt okänd och hade möjligen haft ngn enstaka hit.
Citera
2017-01-14, 22:26
  #343
Medlem
när man blir känd och börjar tjäna pengar så vill man inte bo kvar i sverige och betala skatt ...
Citera
2017-01-14, 23:11
  #344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Järker
när man blir känd och börjar tjäna pengar så vill man inte bo kvar i sverige och betala skatt ...

????? va

vad har det med Lalehs läggning att göra?

Du måste ha tänkt länge för att skriva inlägget
Citera
2017-01-15, 17:09
  #345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Det är uppenbart att Laleh lider av ätstörning, mest troligt anorexi. Det behöver man inte vara professor för att begripa. Undrar vad hennes mamma dog av, kanske hon också led av samma sjukdom. Det är hemskt att se Laleh så smal, hon har stor talang och verkar vara en fin tjej. Man önskar hon kunde få hjälp med det, men hon har helt klart varit så där smal väldigt länge nu, vilket sliter på kroppen.

Jag satt nu och såg tre minuter av dokumentären och blev tvungen att av avbryta och googla Laleh anorektisk. Helt klart måste hon få hjälp innan hon dör, kroppen klarar inte hur mycket svält som helst, organen lägger av.
Citera
2017-01-20, 05:23
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag satt nu och såg tre minuter av dokumentären och blev tvungen att av avbryta och googla Laleh anorektisk. Helt klart måste hon få hjälp innan hon dör, kroppen klarar inte hur mycket svält som helst, organen lägger av.

Tycker också att hon är äckligt smal, har ett stort huvud på en liten 10 årings kropp. Men har hon den klassiska ätstörningen så hon medvetet svälter sig? Eller har hon det bara för att hon naturligt inte äter med tanke på att hon gör reklam om sig själv som tjejen som inte bryr sig om va andra tänker om henne?
Citera
2017-01-20, 05:55
  #347
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Tänker du på Faddergalan?
https://www.youtube.com/watch?v=nqQMYPk82XI

Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
För tio-femton är sedan anordnade Sverige en musikgala i Afrika, som givetvis floppade och Sveriges musikerelit spelade för tomma läktare, eller tomma dammiga fält i detta fall.

Laleh uppträdde med något reggae influerat och var klädd därefter, och jag minns det som att det var....typ rätt bra för att vara det hon är/var, dvs introvert vissångerska.

Jag har försökt hitta detta uppträdande på nätet, någon som vet hur jag kan hitta det?

Sist jag såg det var på tv, kanske direktsänt rent utav.
Citera
2017-01-20, 12:29
  #348
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Det är uppenbart att Laleh lider av ätstörning, mest troligt anorexi. Det behöver man inte vara professor för att begripa. Undrar vad hennes mamma dog av, kanske hon också led av samma sjukdom. Det är hemskt att se Laleh så smal, hon har stor talang och verkar vara en fin tjej. Man önskar hon kunde få hjälp med det, men hon har helt klart varit så där smal väldigt länge nu, vilket sliter på kroppen.
Har inte (fd?) sångerskan Dilba samma problem? Liten supersmal kropp och "spetsig" näsa o huvud med "stora" ögon, vanliga tecken på anorexi, eller är hon bara byggd sådan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback