Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-28, 14:44
  #1081
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, så tänker en idiot.
Många sliddjur och karlar ljuger ju förvisso till höger och vänster.
Själv hann jag bara med SJU stycken, och här kan du INTE tillämpa ditt korrupta tänk, SJU, gosse.

Och man ser att attityden är densamma.
"Jag är en stor stark karl, kallar sliddjuren för skadat gods, om hon satt på mer än 20 är hon en hora, gör jag samma sak är jag en jävla KUNG, MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA DESPERAT ATT JAG SÄTTER PÅ ÄNDÅ", men när detta påpekas, blir det härdsmälta hos alla "studs"... P12:0r in action!

Borde fortfarande startas en tråd "den stora tråden om oss som sätter på skadat gods, är desperata och är kränkta för att de legat med så många"... Verkar vara ett återkommande problem.

Vad är korrupt med mitt tänk?
Bryr mig inte om en tjej har legat med halva planeten, förutsatt att jag inte är ute efter något seriöst. Men jag vore ju korkad om jag förväntade mig integritet från någon som bevisligen inte har något historik av att uppbåda någon. Således värderar jag sexuellt återhållsamma kvinnor högre och tar aldrig kvinnor med tvivelsamt bagage seriöst. Det är min fulla rätt att göra så oavsett hur ont det gör i röven på kvinnor som langar ut fittan som godis, don't like it? Wanna get taken seriously? Then stop fucking men that don't give two shits about you, och till det adderar vi: Fat chance.

De facto är jag glad att kvinnor numer känner sig stolta nog att vara öppna med deras kringliggande, då vet jag exakt vilka av dem jag ska undvika.

Är nog ganska få kvinnor över 20 som har legat med färre än 10.

En slampa är en slampa oavsett om denne har en kuk eller snippa mellan benen.
Citera
2019-03-29, 08:28
  #1082
Medlem
Kissar-Publikts avatar
Hur många har du legat med?
Citera
2019-03-29, 10:27
  #1083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modmakt
Om du hamnar i ett förhållande med bruden så kan jag föräkra dig om att dessa bilder kommer att äta upp dig sakta. Helt plötsligt under samlag eller en mysig dejt kommer tankarna komma fram och så blir du förbannad på henne. Därför vägrar jag att ta upp frågan varje gång jag träffar en ny tjej.

Mycket bättre taktik att fråga och sen ta ett beslut baserat på kunskap, enligt mig.
Citera
2019-03-29, 16:26
  #1084
Medlem
Sweetbabypawss avatar
Det spelar ingen roll hur många hon legat med. Är det ett luderbeteende om tjejen legat med 20 killar, men ett ok beteende om en kille har legat med 20 tjejer? Det spelar ingen roll! Sex är skönt. Punkt.
Citera
2019-03-29, 16:33
  #1085
Medlem
20 känns väl helt ok. Skulle jag fråga och få det till svar så skulle det kännas helt ok. Så sluta fundera mer utan njut på du.
Citera
2019-03-29, 16:40
  #1086
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Jag personligen skulle aldrig stadga mig med en sådan lösaktig hora.
4-5 killar är ok sen är det rent och skärt horeri
Citera
2019-03-29, 16:53
  #1087
Medlem
Haha då får det nog bli en slöj beklädd muslimsk kvinna för dig då.
Citera
2019-03-29, 19:43
  #1088
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetbabypaws
Det spelar ingen roll hur många hon legat med. Är det ett luderbeteende om tjejen legat med 20 killar, men ett ok beteende om en kille har legat med 20 tjejer? Det spelar ingen roll! Sex är skönt. Punkt.
Det spelar roll för män. Punkt.
Citera
2019-03-29, 19:45
  #1089
Medlem
GatlingGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det spelar roll för män. Punkt.

Falsk dikotomi. Det spelar roll för somliga män. Punkt.
Citera
2019-03-29, 20:00
  #1090
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatlingGunnar
Falsk dikotomi. Det spelar roll för somliga män. Punkt.
Du får sista ordet nu. Vissa män tar det dom får för det är så det funkar så dom rationalisera r vilket är fine.
Citera
2019-03-29, 20:05
  #1091
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Det är konstigt och fel av henne att ha bejakat sin sexualitet. Säg till henne på skarpen.
Citera
2019-03-29, 20:08
  #1092
Avstängd
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetbabypaws
Det spelar ingen roll hur många hon legat med. Är det ett luderbeteende om tjejen legat med 20 killar, men ett ok beteende om en kille har legat med 20 tjejer? Det spelar ingen roll! Sex är skönt. Punkt.

Det är gott att äta massa pizza och dricka läsk, tills du blir sjuk och äcklig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback