Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-11-01, 02:35
Medlem
tja! Jag och några utav mina vänner föreslog en tävling som gick ut på att inte få orgasm och se vem som kan hålla sig längst ( sjuk idé jag vet ) alltså inte onanera eller sex eller annat som få en o spruta sperma. Nu har jag hållt mig i en månad typ och börjat känna mig jävligt kåt. Har kollat lite på porr och runkat lite. Inte så jag har kommit men jag har kännt många gånger att jag är på väg att komma och då lägger jag av. Några gånger har jag lixom känt att det är försent så i panik reser jag mig upp stryper kuken och fokuserar på annat.

Det hinner lixom komma nån droppa i kallingarna. men det pumpar inte sperma som vid orgasm ( om det nu var sperma som kom) Jag undrar om det möjligtvis var försats eller nåt liknande som droppade i kallingarna. Känner ingen orgasm känsla och jag känner mig precis lika kåt efter iaf och kuken slaknar inte heller. Så jag undrar om jag egentligen har kommit eller om det var något annat än sperma.

Tack på förhand!
Citera
2012-11-01, 02:52
Medlem
Sen när är försats och sperma två olika saker?
Citera
2012-11-01, 04:03
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku

Det är väl egentligen samma skit men försås kan man ju inte riktigt rå för.

Till ts, jag skulle säga att du "kommit" när du kört på så hårt. Du är ju på väg att komma men stryper sedan flödet men sen när du slappnar av så rinner det som hunnit komma ut en bit ut.
Citera
2012-11-01, 06:58
Medlem
Heads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Sen alltid.
Finns inga spermier i försatsen. (kan finnas döda rester).
Citera
2012-11-01, 12:34
Medlem
Chilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Head
Sen alltid.

Är du tappad bakom en vagn? SJÄLVKLART kan föresatsen innehålla spermier och dessutom livsdugliga sådana! Annars hade det ju varit OMÖJLUGT att bli gravid när man kör avbrutet samlag vilket till och med du borde veta att det INTE är???!
Citera
2012-11-01, 12:43
Medlem
himakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilin
Är du tappad bakom en vagn? SJÄLVKLART kan föresatsen innehålla spermier och dessutom livsdugliga sådana! Annars hade det ju varit OMÖJLUGT att bli gravid när man kör avbrutet samlag vilket till och med du borde veta att det INTE är???!

OT:
Alltså vad fan är det med vissa medelålders kvinnor på Flashback? Varför använder ni er av caps, hundra stycken utrops- och frågetecken samt femton punkter på raken? Svårt att föra en normal dialog eller?

OnT: Försats är inte samma som sperma men den kan innehålla befruktningsdugliga spermier ändå.
Citera
2012-11-01, 12:44
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Head
Sen alltid.

Jaså? Du menar att dra sig ur innan man kommer är ett felsäkert sätt för att slippa göra tjejen gravid? Det var som fan!
Citera
2012-11-01, 13:03
Medlem
GrumpyOldMans avatar
Min vän Wikipedia säger: Spermier är känsliga för sur miljö, och i urinröret är det surt pga lite kvarvarande urin. Försatsen neutraliserar urinröret så att spermierna får en bättre miljö. Även i slidan på kvinnan är miljön sur, som ett skydd mot bakterier och infektioner. Försatsen hjälper till med att neutralisera miljön även här, medan prostatasekretet fortsätter det jobbet när ejakulationen kommer.

Försatsens tredje viktiga uppgift är att vara ett glidmedel under samlaget, vilket gör att det är viktigt att det produceras en del försats innan för att göra penetrationen lättare.

Även kvinnorna har en körtel, Bartholins körtlar, som avger ett liknande sekret för bättre lubrikation vid slidöppningen, som underlättar penetrering.

Min kommentar: Och visst kan försatsen innehålla enstaka spermier som kan leda till befruktning.
Citera
2012-11-01, 14:24
Medlem
Så det är mest troligt att det var simmare i dropparna? Så då antar jag att min testosteron nivå sjunkit en hel del?

förlåt! Är väldigt okunnig angående detta
Citera
2012-11-01, 18:58
Medlem
Jag skulle vilja säga att du fortfarande inte har fått en orgasm, då du inte har fått den intensiva rushen med dopamin och oxytocin. Vad jag vill säga är att en orgasm är mental, utlösningen är den fysiska biten.

Din testosteronnivå är förmodligen ganska låg, då den börjar sjunka efter några dagars celibat.
Citera
2012-11-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michalishenko
Jag skulle vilja säga att du fortfarande inte har fått en orgasm, då du inte har fått den intensiva rushen med dopamin och oxytocin. Vad jag vill säga är att en orgasm är mental, utlösningen är den fysiska biten.

Din testosteronnivå är förmodligen ganska låg, då den börjar sjunka efter några dagars celibat.

Och hur får man upp testosteron nivån igen då? Genom att se till att inget kommer ut ur kuken eller?
Senast redigerad av lmtd 2012-11-01 kl. 19:40.
Citera
2012-11-01, 20:38
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Librarian
Jaså? Du menar att dra sig ur innan man kommer är ett felsäkert sätt för att slippa göra tjejen gravid? Det var som fan!

När man lämnar spermaprov (för att kolla fertiliteten) så påtalar alltid sjuksköterskan att "det viktigaste är att du får det första..."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in