är såpass pigg nu att jag har börjat orka jobba, träna och umgås med kompisar men känner mig helt sjuk i huvudet. jag har allting ordnat och ser pigg och glad utåt sett så ingen kan tro på allvar att jag mår dåligt som fan!
har sjuka ångestattacker som håller i sig flera timmar per dag och det har varit så sedan i början av september. då kommer tankarna och går främst kring att jag ska börja säga olämpliga saker, inte kan somna och har ibland gått så långt att jag läst om och reflekterat över självmord vilket jag blir rädd för mig själv över
har varit på psykakuten 2 ggr när det var som värst, fick ångestdämpande och sömntabletter utskrivna eftersom det då kretsade mest mot att jag inte kunde sova. vaken 2 dygn typ.. sömnbesvären har blivit bättre som tur är men vågar inte lägga mig och sova utan tabletter.
går hos en kurator men måste byta snart (långa väntetider) och vi har liksom pointat problemen och han kan inte remissa mig till en psykolog där jag går. så det kommer dröja minst 1-2 månader innan jag får träffa en eftersom jag måste träffa en ny kurator först...
har läkarkontakt varannan vecka på telefon, har aldrig träffat läkaren eftersom som min förra, som skrev ut zoloften åt mig, slutade (vårdcentral)
zoloft 75mg, propavan och imovane är det jag äter!
började med zoloft 26e sept.
jag behöver prata med någon som förstår mig!
jag är inte djupt deprimerad men vågar påstå att jag är nedstämd gentemot vad jag har varit.