2012-10-29, 19:12
Medlem
Mår man så in i helvete dåligt psykiskt är det tyvärr så att umgänget omkring en blir en "börda", man värdesätter dem men man orkar helt enkelt inte vara social. Därav förstår jag att internet är en utväg för många av de psykiskt omående. Få skriva av sig, be om hjälp, finna andra vägar än dem de är "insnöade på"....osv. Helt fantastiskt..... om folk vore förstående och inte så in i helvete korkade.
Denna fråga är inte ställd till dem som har det jobbigt..... utan snarare ställd till dem som finner det värdefullt att lägga sin tid på att skicka spydiga, idiotiska svar till dem som faktiskt önskar hjälp här.
Vem är det fel på egentligen?? Dem eller ER???
Citera
2012-10-29, 19:15
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Mina trådar jag har skapat i POP har jag blivit väl bemött och fått hjälp. Jag tycker att denna delen av forumet är en av de bättre, där folk faktiskt försöker hjälpa personen i fråga.

Sen beror det ju såklart på hur man skriver osv.
Citera
2012-10-29, 20:18
Medlem
Lys avatar
Psykologi och psykiatri > Psykiska problem / Mod
Citera
2012-10-29, 21:55
Medlem
Tycker samma som fr3aksh0w, har iofs bara gjort 1 tråd och skrivit i ett fåtal men skriver du en "seriös välskriven" tråd så tycker jag att man får till 100% seriösa hjälpande svar.
Känns som att folk bryr sig om varandra mycket mer i denna forumsdelen då de flesta här inne vet hur det känns att må såpass dåligt som trådskaparen ofta gör.
Citera
2012-10-29, 23:08
Medlem
Har inte sett allt som skrivs här i trådarna om psykiska problem. Men tycker det mesta är respekt och goda råd.
Citera
2012-10-31, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Har inte sett allt som skrivs här i trådarna om psykiska problem. Men tycker det mesta är respekt och goda råd.

Haha, vilket skämt...
Citera
2012-10-31, 16:22
Medlem
Boegjavels avatar
Jag kan vara en av de som du syftar på.

Delvis så hatar jag psykiskt svaga människor, patetiskt att leva på andras hjälp. Att sätta sitt liv i andras händer är det dummaste en människa kan göra. Så blir väl mest lack när jag läser om sådant. Och sen är det alltid roligt att trycka ner folk, mår lite bättre då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in