• 1
  • 2
2012-10-27, 12:58
Medlem
Du har haft mens varannan vecka pga minipiller? Homonerna spökar, du är instabil. Du förstår att du behöver sluta med dom pillrena va? Vad är bäst? Att köra tex kondom ett tag tills du hittat ett preventivmedel som fungerar eller att du blir fullständigt dum i huvudet och ställer till med saker som du ångrar resten av livet?
Citera
2012-10-27, 13:02
Medlem
Tack för era svar!! Har suttit och googlat och skrivit i olika forum utan vettiga svar..ingen som orkat.. Sitter o gråter non stop..fy vad jobbigt att må såhär. Jag har gått igenom mycket i mitt liv men aldrig så här jobbigt..

Tog aldrig tabletten igår och ska sluta med dom..slänger dom idag!! Jag hoppas det är därför..eller i alla fall ett av problemen.
Citera
2012-10-27, 13:04
Medlem
Hade gärna velat ta paus ifrån företaget, du anar inte hur mycket, men det växer för varje år och går så mycket framåt att det inte verkar passande.
Vet inte hur jag ska lösa det..jag vet att den sociala biten i mitt liv är viktig och det är ngt jag saknat i många många år..varit ledsen ofta. Jag vill vara på en arbetsplats och ha arbetskamrater. Tycker inte om detta ensama ocosiala liv..
Citera
2012-10-27, 13:18
Medlem
Kan du inte ta ett socialt extra jobb? Min kompis hon står i en sminkbutik och säljer läppstift en till två lördagar i månaden för att komma ut och göra något mer 'lättsamt' och trevligt. Hon är advokat till vardags.
Citera
2012-10-27, 13:23
Medlem
Jag visste inte det fanns ngt jobb för de som villa jobba så lite. Hade varit något för mig.
Citera
2012-10-27, 13:29
Medlem
Jag är ingen psykolog, men kan nog ställa diagnos över internet. Du är psykiskt sjuk. Du behöver uppsöka en legitimerad psykolog. Du behöver piller. Du behöver vård.
Citera
2012-10-27, 13:46
Medlem
B.I.s avatar
"Jag var kär i en Borderline, fanns inga gränser som jag inte kunde tänka mig och spränga"
Citera
2012-10-27, 14:35
Medlem
Jag undrar vad som får folk att ge sig på ett anonymt forum istället för att uppsöka vården istället???

Vi andra användare kan oftast inte ett smäck om man jämför med de som är utbildade i frågan...

Med andra ord; SÖK HJÄLP ISTÄLLET:..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in