Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-28, 11:02
  #13
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Kungen samarbetade ju med kriminella för att stoppa spridningen av fotot på stripklubben, en av miljader fall..
Och hur vet du att han hatade dessa människor och inte hellre hade samarbetat med några andra ifall det hade gått?
Citera
2012-10-28, 11:40
  #14
Avstängd
snuggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Och hur vet du att han hatade dessa människor och inte hellre hade samarbetat med några andra ifall det hade gått?
Hur menar du nu exakt?
Citera
2012-11-01, 18:51
  #15
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Maffian är kreaturen i regeringen med wallenberg och de andra oligarkerna på toppen

http://undermattan.com/2012/03/12/sa...ela-historien/
Citera
2012-11-01, 23:50
  #16
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
Maffian är kreaturen i regeringen med wallenberg och de andra oligarkerna på toppen

http://undermattan.com/2012/03/12/sa...ela-historien/
Det kanske man kan tycka och jag kan kalla dig för medlem av konspirationsteoretikermaffian om jag känner för det men nu var det den klassiska maffian (typ benknäckar-Stojan och grabbarna) som tråden handlar om. Att regeringen samarbetar med regeringen är liksom ingen skräll.
Citera
2012-11-01, 23:50
  #17
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Hur menar du nu exakt?
Jag menar exakt det jag skrev och det var inte svårt att förstå.
Citera
2012-11-02, 20:00
  #18
Avstängd
Krystalls avatar
Det här är en av de märkligaste, roligaste och samtidigt mest skrämmande trådar jag läst här. Pendlade mellan skratt och förtvivlan. Kungen, Illuminati, Regeringen och maffian i samma tråd, helt sinnessjukt, men roligt.
Citera
2012-11-02, 21:32
  #19
Medlem
Redoxreaktions avatar
En regering är en maffia. Den medger det bara inte utan kommer med otaliga patetiska lögner för att låtsas att den är något annat, ja t.o.m. motsatsen till en maffia:

The Highwayman vs the State

2½ minut men ack så tänkvärt.
Citera
2012-11-02, 22:06
  #20
Avstängd
Krystalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
En regering är en maffia. Den medger det bara inte utan kommer med otaliga patetiska lögner för att låtsas att den är något annat, ja t.o.m. motsatsen till en maffia:

The Highwayman vs the State

2½ minut men ack så tänkvärt.


Kan jag få lite av ditt röka?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback