2012-10-24, 23:19
Bannlyst
Hejsan!

pysslar med en logotyp just nu till en väldigt väldigt liten restaurang i min relativt lilla hemstad, dem säljer pasta och har etet litet kök och en kassaapparat mer eller mindre. dem fick nya ägare för bara ett tag sen, och dem har gjot iordning allt så det är jätte fint och mysigt. tyvärr ser deras nuvarande skylt ut som skit, så jag erbjöd mig att göra om den. Har nu ett förslag som jag mejlat till dem, och väntar på svar.

nu är frågan ... Hur mycket ska jag ta betalt för att dem ska få använda den?
Har även planera på att låta min bror trycka skylten i sig, han jobbar med sånt, ska jag ta extra, och i så fall hur mycket.
Citera
2012-10-25, 00:59
Medlem
EvilGuys avatar
Det beror på hur du erbjöd dig tycker jag, har du bara frågat om de vill ha hjälp med en ny logotyp tycker jag inte att du ska förvänta dig annat än en middag eller två som tack.
Citera
2012-10-25, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
Det beror på hur du erbjöd dig tycker jag, har du bara frågat om de vill ha hjälp med en ny logotyp tycker jag inte att du ska förvänta dig annat än en middag eller två som tack.

Nej då, skrev till dem väldigt utförligt, och fick svar där dem mer eller mindre skrev att dem jätte gärna vill ha en bild på vad jag gjort. dem skrev även att dem precis tänk på att faktiskt byta logotypen och allt sånt.
Citera
2012-11-27, 14:46
Medlem
karloskars avatar
Hur mycket fick du betalt för den?

Behöver hjälp med logotyp själv nämligen.
Citera
2012-11-27, 18:52
Medlem
lundagrens avatar
600kr/timme är väl rimligt om du gör det vitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in