Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-05, 14:12
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsine
Jag fick besked precis att jag har blivit antagen, hur har det gått för er?

Citat:
Ursprungligen postat av soulpat
Snor tråden. Pillar på ansökan inför VT 2014. Skulle vara kul o snacka med framtida klasskamrater. Finns ni här?

Får man lov att fråga hur mycket pengar ni har sparade för att ha råd med att plugga utomlands?

För studiebidraget och -lånet räcker väl knappast till både betalning för studierna, bostad och mat?
Citera
2013-10-05, 16:07
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Lingstrom

Får man lov att fråga hur mycket pengar ni har sparade för att ha råd med att plugga utomlands?

För studiebidraget och -lånet räcker väl knappast till både betalning för studierna, bostad och mat?

Det räcker gott och väl med CSN-pengarna för de flesta där nere. Kolla in: http://inriga.blogg.se/
Hon lever enbart på CSN och verkar leva ganska bra.
Citera
2014-04-23, 15:48
  #171
Medlem
Är det någon som har planer på att plugga till läkare på Riga Stradins till HT14? Vore kul att komma i kontakt med andra som har sökt!

Ni får gärna maila mig på mariamaggie11@gmail.com
Citera
2014-05-06, 02:20
  #172
Medlem
Jag pluggar på RSU, supernöjd!
Tips är att starta en facebook-grupp där ni alla kan samla ihop er, så gjorde vi. Vi åkte ner ca 2 veckor före skolstart och stannade på samma hostel.
Citera
2014-05-09, 22:20
  #173
Medlem
MrZebras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holeinhead
Är det någon som har planer på att plugga till läkare på Riga Stradins till HT14? Vore kul att komma i kontakt med andra som har sökt!

Ni får gärna maila mig på mariamaggie11@gmail.com

Citat:
Ursprungligen postat av soulpat
Jag pluggar på RSU, supernöjd!
Tips är att starta en facebook-grupp där ni alla kan samla ihop er, så gjorde vi. Vi åkte ner ca 2 veckor före skolstart och stannade på samma hostel.

Jag har också tänkt söka! Här hittar ni gruppen: https://www.facebook.com/groups/spra....HT14/members/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback