29 106 besökare online
856 487 medlemmar • 45 798 852 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Serier och serietidningar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
02-02-2012
Medlem
02-02-2012s avatar
Tintin och Kapten får stora problem när Aftonbladet avslöjar att Tintin är oskuld och att Kapten inte kan alfabetet. Våra hjältar kastas in i ett äventyr med hmf, droger, sex, Jan Helin, nekrofiler, RFSL, miljöpartister och mycket annat ni inte vill missa. Kommer Tintin att bli av med oskulden, kommer Kapten att hinna lära sig alfabetet i tid till testet och är alla dom vi tror de är. Många plot twists utlovas!

Detta är en serie ni inte kommer hitta på erat lokala bibliotek men det finns inget som hindrar er från att skriva ut serien och osedda ställa in den i hyllan. Jag offrar mig för er för jag räknar med att en hmf anmälan kommer snabbare än ni hinner kissa på er av skratt!

Preview
Sida 1
Sida 2
Sida 3
Sida 4
Rarfil, +60 sidor i 1500x2100 lite över 90 mb

Någon som vill får skapa en torrent av filen, jag har för låg bandbredd med en kontantkorts 3g dongel för att själv kunna dela ut.
Senast redigerad av mishima 2013-03-05 kl. 09:59.

BigMush
Medlem
BigMushs avatar
HAHAHA LOL Bra gjort :P

02-02-2012
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMush
HAHAHA LOL Bra gjort :P
Du är en snabb läsare

bezze
Medlem
bezzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Tintin och Kapten får stora problem när Aftonbladet avslöjar att Tintin är oskuld och att Kapten inte kan alfabetet. Våra hjältar kastas in i ett äventyr med hmf, droger, sex, Jan Helin, nekrofiler, RFSL, miljöpartister och mycket annat ni inte vill missa. Kommer Tintin att bli av med oskulden, kommer Kapten att hinna lära sig alfabetet i tid till testet och är alla dom vi tror de är. Många plot twists utlovas!

Detta är en serie ni inte kommer hitta på erat lokala bibliotek men det finns inget som hindrar er från att skriva ut serien och osedda ställa in den i hyllan. Jag offrar mig för er för jag räknar med att en hmf anmälan kommer snabbare än ni hinner kissa på er av skratt!

Preview
Sida 1
Sida 2
Sida 3
Sida 4
Rarfil, +60 sidor i 1500x2100 lite över 90 mb

Någon som vill får skapa en torrent av filen, jag har för låg bandbredd med en kontantkorts 3g dongel för att själv kunna dela ut.
Haha så jävla bra!!

Eltopo
Medlem
Finns den snart på biblioteken?

Glödskal
Medlem
Glödskals avatar
Nedladdningslänk fungerar inte

02-02-2012
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Nedladdningslänk fungerar inte
Jag förstod att den skulle försvinna rätt så snabbt. Jag fixar en ny länk och skickar den med PM. Om någon vet en plats där jag kan lägga upp filen mer permanent får ni tipsa mig om det. Till dess blir det PM kedjor...

Salta.Skallar
Medlem
prova lägg upp den på typ rapidshare eller nån annan sida som man vet iaf funkar. denna sidan gav typ 3-4 reklamlänkar och en tveksam .exe fil. måste vara sämsta uppladdningstjänsten någonsin du lyckats hitta

02-02-2012
Medlem
02-02-2012s avatar
Ny länk som jag utgår att de som ville ha den laddat ner från, skynda att fynda!

http://d01.megashares.com/dl/bZJLej4/hmftin.rar

Capy
Medlem
Capys avatar
funkar ju inte

02-02-2012
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capy
funkar ju inte
dom är snabba på att ta bort det jag lägger upp... måste vara rekord nu! Jag PMar en länk ikväll eller imorgon...

02-02-2012
Medlem
02-02-2012s avatar
Nu har jag fixat en ny länk, jag ger den endast via en PM kö för den verkar dras ner så fort den lagts upp

Svara på ämne
Topp Dela »