Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-23, 15:34
  #6097
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrekalabaj
14 dagar har passerat sen operationen och allt har läkt förvånansvärt bra. Endast enstaka stygn är kvar men det är inget som påverkar funktionen så att säga

Dessvärre har jag upplevt en dramatiskt nedsatt känsel i både ollonet och strängen Är det någon som har gjort ingreppet som upplevt detsamma? Vad kan man göra åt saken? Nog för att jag förväntade mig gradvis sämre känsel men inte så här mycket och så här snabbt! Känns skit just nu...

Jag hade nedsatt känsel i kuken i månader. Gjorde hel omskärelse förra året i juni. Känseln är tillbaka nu och sex känns fantastiskt bra. Kom ihåg att det kan ta upp till 6 månader innan resultatet av omskärelsen är helt färdigt. Jag minns att jag kände mig som "färdig", eller kanske ska säga "återställd" nån gång under hösten. Så det tog flera månader för mig. Nu är jag jättenöjd med att jag fick göra ingreppet. 😊
Citera
2017-09-03, 16:45
  #6098
Medlem
Vart omskuren i fredags så nu är jag inne på dag 3 dom sydde precis bakom ollonet så det är rätt svullet kompresser köpte jag fel men hitta ett som funkar relativt bra dock så är jag värdelös på att linda så det får ligga löst. Har dock lite svårt att få penis ligga upp mot magen vad har ni gjort och hur.
Citera
2017-09-03, 16:47
  #6099
Medlem
Rätt svullet på båda sidorna av ollonet
Citera
2017-09-04, 10:32
  #6100
Medlem
Så här ser min ut nu 4 dagar efter operationen varning kön https://www.pixeltopic.com/image/vhdibwarxbfiqz/ https://www.pixeltopic.com/image/jvcobhueofaxiq/
Citera
2017-09-04, 18:00
  #6101
Medlem
Denna tråd död eller? var är ni mina omskurna vänner
Citera
2017-09-04, 22:00
  #6102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xigzo25
Vart omskuren i fredags så nu är jag inne på dag 3 dom sydde precis bakom ollonet så det är rätt svullet kompresser köpte jag fel men hitta ett som funkar relativt bra dock så är jag värdelös på att linda så det får ligga löst. Har dock lite svårt att få penis ligga upp mot magen vad har ni gjort och hur.

Finns inte så mycket att göra. Håll rent, ta det lugnt, ligg ner. Det värsta är snart över och då kommer du inte ha ont längre. Kämpa på
Citera
2017-09-05, 09:42
  #6103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrekalabaj
Finns inte så mycket att göra. Håll rent, ta det lugnt, ligg ner. Det värsta är snart över och då kommer du inte ha ont längre. Kämpa på
Du med omskure?
Citera
2017-09-05, 10:23
  #6104
Medlem
Ett stygn har lossnat är det normalt efter 4 dagar? sitter fast fast det lixom bara hänger
Citera
2017-09-05, 22:46
  #6105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xigzo25
Ett stygn har lossnat är det normalt efter 4 dagar? sitter fast fast det lixom bara hänger

Det är ju bara bra och ett tecken på att det läker. Men tvinga inte av stygnen då det kan blöda och bildas fula ärr.
Citera
2017-09-05, 23:59
  #6106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrekalabaj
Det är ju bara bra och ett tecken på att det läker. Men tvinga inte av stygnen då det kan blöda och bildas fula ärr.
Nej aldrig det. Skulle jag aldrig göra
Citera
2017-09-06, 00:04
  #6107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xigzo25
Nej aldrig det. Skulle jag aldrig göra

Citat:
Ursprungligen postat av Snurrekalabaj
Det är ju bara bra och ett tecken på att det läker. Men tvinga inte av stygnen då det kan blöda och bildas fula ärr.
Hur fick du till det med kompresser
Citera
2017-09-13, 16:44
  #6108
Medlem
Inne på andra veckan när började era stygn försvinna har några kvar som sitter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback