Citat:
Ursprungligen postat av prylf
Dag 9 är jag på, tydligen var det en liten infektion så det fick bli antibiotika idag.
Någon trevlig smärtlindring blev det däremot inte tal om, "försök att få mindre stånd" var det som gällde

Aja, det är väl snart över nu när orsaken botas.
Jag sa ju det, vi sitter lite i samma båt. Fick också antibiotika idag, 2 tabletter(Cefadroxil Sandoz 1gr) per dag i 10 dagar. Fast han tyckte ändå att jag skött såret väl så det såg bra ut, utöver att såret var lite irriterat och kanske lite infekterat pga ballanitliknande tillstånd innan operation. Jag har ju grymt svullna flikar av förhud kvar på var sida om ollonet, ser inte klokt ut. Så säger han att det där kan man pressa tillbaka och börjar trycka på dem (aaaaarrggghhhhhhhh

)
Jaja, 10dgr så räknar jag med att det jobbigaste är över, fast då har det ändå gått 17 dagar redan nu... Känns bättre vid erektion nu faktiskt, inte lika farligt. Värsta med det är att då börjar tankarna gå så fort man ser första bästa donna när man är så utsvulten som man är vid det här laget....
Prylf - jag har också läst om tipset att se till att pissa ordentligt innan sänggåendet och inte dricka för mycket innan. Dessutom skulle man gå upp ett par gånger per natt och pissa i förebyggande syfte för att minska risken för erektion under sömnen. Läkaren sa faktiskt till mig idag också att man kan ta en liten bit plast, typ gladpack, och dra på smärtstillande gel på snorren och sen vira in den i plasten under natten (inte hårt då).