Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-23, 00:20
  #1
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Aldrig hört talas om denna snubbe förut. Sitter och tittar på "Jenny Strömstedt" så dyker någon William Spetz upp som tydligen har gjort raketkarriär på nätet. Så vad vet ni om den nya Youtube-sensationen som nu har sin egen miniserie på SVT Play?

Är han duktig? Ett nytt framtidsnamn i den svenska underhållningsbranschen?
Citera
2012-10-23, 00:24
  #2
Medlem
Presentpappers avatar
Tycker han är helt okej, inte helt min humor men visst har jag garvat lite åt hans videos.
Citera
2012-10-23, 00:30
  #3
Medlem
ni4ns avatar
Jag tycker då han är galet rolig.. Sen är han väl kanske inte nån direkt "nyhet" längre.
Han har ju hållt på med sin lilla blogg ett rätt så bra tag nu.
Citera
2012-10-23, 09:51
  #4
Medlem
Aldrig hört talas om snubben.
Citera
2012-10-23, 10:04
  #5
Medlem
Tuxedos avatar
Kan hålla med om att jag följt honom ett bra tag nu. Underhållande grabb som antagligen gömmer sig i garderoben. Spelar verkligen ingen roll sålänge han fortsätter underhålla det svenska folket så bra som han gör just nu.
Citera
2012-10-23, 10:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caltex
Aldrig hört talas om snubben.

Om du aldrig har hört talats om william spetz, hur kan du då ha honom som profilbild?
Citera
2012-10-27, 21:00
  #7
Medlem
Gillar verkligen hans serie på svt.
Citera
2012-10-27, 22:06
  #8
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxedo
Kan hålla med om att jag följt honom ett bra tag nu. Underhållande grabb som antagligen gömmer sig i garderoben. Spelar verkligen ingen roll sålänge han fortsätter underhålla det svenska folket så bra som han gör just nu.

Kan mycket väl stämma. Han är ganska fjollig av sig men har nu kollat in hans grejer och killen är underhållande.
Citera
2012-11-20, 08:46
  #9
Medlem
KUSEs avatar
WS verkar onekligen vara korv-ryttare, men han är ju tokrolig ändå.
Citera
2012-11-20, 11:55
  #10
Medlem
yooiis avatar
Har bara sett hans sketch om sociala medier och den är verkligen spot on. Riktigt rolig och träffsäker. Kan dock tänka mig att man blir rätt mätt fort på hans humor.
Citera
2012-12-08, 22:42
  #11
Medlem
theguitarguys avatar
Söker en video med spetz där han typ ligger och sover och så spelas låten It's my life med Bon Jovi. Skrattade som bare den när jag såg den men hittar den inte nu. Någon som vet namnet på videon?
Citera
2013-06-06, 15:26
  #12
Medlem
TokyoBarns avatar
Upptäckte nyss denna snubbe, tycker hans klipp / filmer är förjävla sköna faktiskt.

Men är snubben hetro eller homosexuell? Fick en känsla av att han var homo, inte för det spelar någon roll egentligen men kan vara kul att veta

Lite skvaller hade aldrig varit fel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback