Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-10-29, 03:26
  #49
Medlem
OtroligtLugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
sno guld av gamlingar. dom har sjukt mycket guld och även i den ädlaste valör 24k. lätt att ta av ett halvt lik också.

plus att det är jävligt bra guldpriser nu och hemskt enkelt att sälja via guldbrev.se eller smsguld eller liknande


En sak bara...
MAN RÅNAR INTE ÄLDRE, FÖR I H*LVETE!
Även inom stöld och kriminalitet finns en viss arbetsmoral.

=(
Citera
2012-10-29, 03:30
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtroligtLugn
En sak bara...
MAN RÅNAR INTE ÄLDRE, FÖR I H*LVETE!
Även inom stöld och kriminalitet finns en viss arbetsmoral.

=(
jag skulle aldrig göra det. har inte ett ens snattat ett tuggummi i mitt liv
men han frågade om råd och det är något jag kan ge. inte råna med kniv men typ gå in i lägenheten och ta det utan att dom fattar något. dom är ju halvkassa i huvvet de där gamla
Citera
2012-10-29, 08:40
  #51
Medlem
ni4ns avatar
Skön plan OtroligtLugn.
Sen bertils förslag var ju "bah sådär" halv ruttet
Citera
2012-10-29, 08:53
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ni4n
Skön plan OtroligtLugn.
Sen bertils förslag var ju "bah sådär" halv ruttet
det är väl optimalt att sno från de som inte kommer fatta att de blivid bestulna?
tycker då jag.
skulle hellre stulit från spädbarn, då jag verkligen hatar sådana. dock har de inget av värde
Citera
2012-10-29, 11:29
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
det är väl optimalt att sno från de som inte kommer fatta att de blivid bestulna?
tycker då jag.
skulle hellre stulit från spädbarn, då jag verkligen hatar sådana. dock har de inget av värde


Du är ju inget annat än en värdelös tjackpundare heller, så man kanske inte ska förvänta sig för mycket av dig.

Man kan vara tjuv, men man har iallafall lite stil. inbrott hos handikappade eller rycka handväskan från en gammal kärring. Det gör bara förlorare!

För övrigt måste jag säga, jag hoppas jag ser dig eller någon annan rycka en handväska från en kärring. Då kommer jag slå sönder dig. Bara så du vet
Citera
2012-10-29, 12:52
  #54
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt123
Du är ju inget annat än en värdelös tjackpundare heller, så man kanske inte ska förvänta sig för mycket av dig.

Man kan vara tjuv, men man har iallafall lite stil. inbrott hos handikappade eller rycka handväskan från en gammal kärring. Det gör bara förlorare!

För övrigt måste jag säga, jag hoppas jag ser dig eller någon annan rycka en handväska från en kärring. Då kommer jag slå sönder dig. Bara så du vet

Kriminellt slödder har ingen stil, vad de än inbillar sig själv. Ditt nick ger ju inte några stora förhoppningar heller.

Bokstavsbarn...
Citera
2012-10-29, 13:00
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt123
Du är ju inget annat än en värdelös tjackpundare heller, så man kanske inte ska förvänta sig för mycket av dig.

Man kan vara tjuv, men man har iallafall lite stil. inbrott hos handikappade eller rycka handväskan från en gammal kärring. Det gör bara förlorare!

För övrigt måste jag säga, jag hoppas jag ser dig eller någon annan rycka en handväska från en kärring. Då kommer jag slå sönder dig. Bara så du vet
men ditt dumma patrask från helvetet...
jag har aldrig ens snattat ett tuggummi så va fan skulle jag ta av en gammal tant? helvetet så inavlad man kan vara.

jag gav han bara ett råd på sin fråga.
tjack? vad fan är tjack?
undrar vem som har knarkat sönder sin lilla flickhjärna
Citera
2012-10-29, 14:58
  #56
Medlem
waikikiis avatar
Sno bilar av privatpersoner? Jag menar vilken idiot som helst kan gå in i en villa och plocka på sig ett par nycklar och finns möjlighet kan man ju plocka på sig smycken och annat.

Gäller väl bara att ha någon kontakt som handlar med stulna bilar som skickar dem till öst eller typ Tyskland. Men vad kan man få ut av en bil vars värde ligger på cirka 500k?
Citera
2012-10-29, 19:37
  #57
Medlem
ni4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Sno bilar av privatpersoner? Jag menar vilken idiot som helst kan gå in i en villa och plocka på sig ett par nycklar och finns möjlighet kan man ju plocka på sig smycken och annat.

Gäller väl bara att ha någon kontakt som handlar med stulna bilar som skickar dem till öst eller typ Tyskland. Men vad kan man få ut av en bil vars värde ligger på cirka 500k?

Sno bilar är ju, och har varit ett alternativ ett tag. Men då gäller det verkligen att känna rätt folk liksom. Skitkul att bli blåst av nån arabjävel som lovar att han kan få iväg bilen för typ 250k! (No disrespect arabiiis)

Edit: Sen tycker jag inte att det känns helt OK att "sno" av privatpersoner, föredrar företag, då det hjälper en att sova på kvällen
__________________
Senast redigerad av ni4n 2012-10-29 kl. 19:40.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback