Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-13, 02:02
  #1657
Avstängd
iondskansteckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werewolfmonkey
han är ju även aktuell i fortfarnde (FB) Ekobrott i realtid?




Går det att bli större loser

Full och dum på stan, beter sig som ett svin, får ont, blir åtalad själv för brott...men får inte ett skit i skadestånd, det som man minsann skrävlade så mkt om. FAIL!

..och så nu det här, tänk när idioten får näringsförbud . Han kanske får försörja sig med att " jucka med pungen " på stan i framtiden då...skall ju finnas en strippklubb i Sundsvall har jag hört

Inte undra på att hans skrävlande i hans egoblogg försvann illa kvickt. Allt för många som vet att han i själva verket inte är något annat än en stor jävla förlorare
Citera
2015-09-10, 23:09
  #1658
Medlem
Surfade runt på Sundsvalls Tidnings hemsida. Han verkar inte så intelligent denna ärthjärna till pajas.
http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/...jalpa-pa-plats


Citat:
Robert Lönnelid.
Varför, varför renderar artiklar som handlar om de svagaste i samhället de mest hårdhänta o de mest primitiva svinens synpunkter? O alltid anonymt. O alltid mest frekvent i st.? Sundsvall är ju de facto "bulllshit city"vilket stärks av att ingen törs stå för din åsikt. Ingen!! Jag törs stå för mitt vilket verkar vara ett unikum i just Bullshit city.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback