23 725 besökare online
856 768 medlemmar • 45 810 424 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Telefoni och mobiltelefoner > Tele - felsökning och problem
Svara på ämne
Ämnesverktyg
HittaMig86
Medlem
Tja!!
Jag skaffade mig Zoosk genom facebook och sedan ladda ner som app till min lur.
Det var riktigt dumt av mig och skaffa prenumeration som skiten heter som kostar mig pengar för att jag ska kunna skriva till andra online brudar.

Men nu vill jag inte ha skiten längre, jag hittade själva avregistrerings knappen MEN så här står det,

Ja, Jag har redan sagt upp min zooskprenumeration på itunes. Jag förstår att om jag inte gjort så kommer itunes att försätta debitera mitt konto för medlemskap trots att jag sagt upp min detingprenumeration på zoosk.

Så hur gör jag för att avregistrera mig på itunes så jag slipper hela skiten, vill inte att dem drar pengar från min konto fast än jag har avregistrerat mig...

MVH Robin

HittaMig86
Medlem
Eftersom det gick väldigt seg här så sökte jag vidare hjälp och hittade det här, antar att efter man gjort som hon har skrivit här nedan så ska det vara över med skiten. Herre gud vilka idioti dejtings tjänster det finns, dem lurar oss på massa pengar thats it !! allt annat är bara bullshit!

Jag har precis avslutat mitt medlemskap på Zoosk, vilket kommer att upphöra vid månadsskiftet. Så här gör man för att säga upp sitt medlemskap:

Om du inte har programmet Itunes nedladdat på datorn så måste du börja där med att ladda ner det. Gå till apple.com och ladda ner det. Du måste först ha skapat ett Apple ID och ett password. När du laddat ner Itunes på din dator så går du in i programmet med ditt Id och password och väljer “affär” och hittar ditt konto. Gå ner i bild tills du kommer till “prenumerationer” och klicka på “hantera”. Nu kan du kryssa för “avsluta prenumeration” och tryck sedan på spara. Klart.
Du måste också gå in i Zoosk efter du stängt av prenumerationen annars ligger din profil kvar där även om den inte är aktiv.
Jag tycker det här är ett bedrövligt sätt mot kunderna. Om du inte kan engelska så är det hopplöst att förstå hanteringen. Det borde räcka att bara gå in på sitt medlemskaps inställningar inne på Zoosksidan. Men att kräva att folk skall ladda ner Itunes är inte seriöst enl min uppfattning. Ha en fortsatt trevlig helg allihop. Marita

wastedandlazy
Medlem
wastedandlazys avatar
Hur i *** gör man för att ändra texten längst upp vänster, önsketexten?

Jag kan bara välja mellan nya vänner, tjata och dejta.

Men vissa har skrivit typ gå på månen eller fista dig.

När bruden säger "men det är inget":

"Hon hittade någon bättre, starkare, smartare och snyggare. Han stal hennes uppmärksamhet och hon blev helt såld i honom. De planerar i skrivande stund sin nästa dejt och hon har faktiskt inte tänkt en enda gång på dig sedan hon flirtade upp honom." - NovaOculus

inga-lill
Medlem
[l Hur gör jag då som har iTunes men inte appel konto

tomast80
Medlem
Blev äntligen av med Zoosk nu. Avslutade via Itunes och sedan enligt nedan.

How can I cancel my Subscription?: https://zoosk.zendesk.com/entries/38...-Subscription-

How do I deactivate my profile?: https://zoosk.zendesk.com/entries/38...te-my-profile-

Svara på ämne
Topp Dela »