Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-08, 00:12
  #1
Medlem
Tänkte ta ut min fil.kand och på blanketten står det att man kan kryssa i som tillval om man vill ha en dubblett av examina, till en kostnad av 300 kr. Jag undrar således, i vilket fall skulle man ha användning av en dubblett, och är det möjligt att göra en dubblett senare till denna kostnad, eller är det så att jag måste slå till nu om jag vill ha en kopia eller för all framtid förlora den möjligheten?

Tacksam för svar
Citera
2005-04-08, 07:26
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Tänkte ta ut min fil.kand och på blanketten står det att man kan kryssa i som tillval om man vill ha en dubblett av examina, till en kostnad av 300 kr. Jag undrar således, i vilket fall skulle man ha användning av en dubblett, och är det möjligt att göra en dubblett senare till denna kostnad, eller är det så att jag måste slå till nu om jag vill ha en kopia eller för all framtid förlora den möjligheten?

Tacksam för svar

det kan väl inte vara så att det är omöjligt att få ut dokumentering vid senare tillfälle? vore jävligt konstigt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback