Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-02-07, 06:17
  #13
Avstängd
Xpander-s avatar
https://drivepedia.com/trending/cele...VN4enRfTyS3d3A

De enda längdskillnaderna som ser bara konstigt ut är när mannen är kortare, se bilderna. 0.5M kortare kvinna med högklackat ser mindre konstigt ut än när kvinnan är 5cm längre än mannen.

0.5M
https://d1tofjskaookh9.cloudfront.ne...0/Diff43-1.jpg
__________________
Senast redigerad av Xpander- 2020-02-07 kl. 06:20.
Citera
2020-02-07, 11:05
  #14
Medlem
Kvinnor, mer än en, har beklagat sig över min längd. Detta även från jämnkorta. Bitch, du är nästan lika kort som mig själv så sluta gnäll vill jag säga till dem.
Citera
2020-02-07, 16:09
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Kvinnor, mer än en, har beklagat sig över min längd. Detta även från jämnkorta. Bitch, du är nästan lika kort som mig själv så sluta gnäll vill jag säga till dem.

Män är generellt större än kvinnor så det är helt naturligt att vi dras till män längre än oss själva.
Citera
2020-02-07, 19:53
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Män är generellt större än kvinnor så det är helt naturligt att vi dras till män längre än oss själva.

Bitch, jag väger 90kg halvdeffad runt 100 vanligtvis. Jag är större än allt annat än smällfeta kvinnor. Ofta dubbelt/nästan dubbelt mot kvinnor i samma längd.

Att jag är kortare än många kvinnor på höjden gör mig inte mindre än dem.
Citera
2020-02-07, 19:56
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Bitch, jag väger 90kg halvdeffad runt 100 vanligtvis. Jag är större än allt annat än smällfeta kvinnor. Ofta dubbelt/nästan dubbelt mot kvinnor i samma längd.

Att jag är kortare än många kvinnor på höjden gör mig inte mindre än dem.

Oj vilken öm tå det där var. Lättkränkta lilla pojke.

Din kylskåpsform är inte het den heller.
__________________
Senast redigerad av Liljor 2020-02-07 kl. 20:44.
Citera
2020-02-07, 22:15
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Oj vilken öm tå det där var. Lättkränkta lilla pojke.

Din kylskåpsform är inte het den heller.

Det där gillar kvinnor att psykoanalysera som fan med. Du tränar/preppar bara för att du är kort, ju biffigare du blir ju kortare ser du ut osv. Ja kanske det, men vet du vad som värre än att vara kort och biffig? Jo det är att vara kort och tunn.
Citera
2020-02-08, 00:10
  #19
Medlem
Incendios avatar
Det skiljer 25 cm mellan oss och det är inget jag reflekterat över. Spontanpussar gör jag, men får ställa mig på tå och sikta på hans haka eller böja ner hans huvud lite. Ingen biggie.
Citera
2020-02-08, 02:21
  #20
Medlem
Av någon anledning verkar det som att de kortaste tjejerna ofta är tillsammans med de längsta killarna. Medans majoriteten av alla andra par har 10-15 cm längdskillnad som standard.
Citera
2020-02-08, 07:58
  #21
Avstängd
Xpander-s avatar
Är ju ca192 och har nog någon fetisch för de mer petite får jag erkänna, bara de har fina proportioner och inte ser ut som dvärgar.. 😂

Tror en del korta tjejer dras till långa av samma orsak, den stora skillnaden, men att en del av dessa kvinnor även tänker att deras barn då blir längre och att det skulle vara fördelaktigt.
Citera
2020-02-08, 13:15
  #22
Medlem
Det där med att vara kort som man är något kvinnor stör sig på även i en relation. Även efter månader/år tillsammans.

Kan komma spontana pikar om att hon inte kan ha högklackat pga ens längd även om hon har haft högklackat femtio gånger innan ihop utan att det verkat vara ett problem. Eller tillmälen med referenser till barnprogram att man är "kåtsmurfen" eller den mindre kända åttonde av snövits sju dvärgar "Kåter". Sådana saker.

Så det är något konstant, något som kvinnor inte accepterar och stör sig på. Något man kan bli dubbelt bestraffad för av dem dels genom att man blir ratad och dels genom att man blir retad om man inte blir ratad. Riktigt trist.
Citera
2022-07-23, 18:08
  #23
Medlem
Jag är ca 9cm längre än min särbo. Jag är man hon kvinna. Funkar bra.👍
Citera
2022-07-23, 23:47
  #24
Medlem
bunjackens avatar
Jag är drygt 40 cm längre än min tjej funkar bra för vi älskar varandra jättemycket
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback