Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-26, 20:34
  #4453
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Å nu är bloggen borta

Är väl inget fel i det.
Det verkar vara en väldigt trasig tjej en gång i tiden men som nu försöker få lite rätt i tillvaron med hjälp av familj och vänner.

Sen finns det ju en hel del andra tjejer som fortfarande är trasiga och förstörda av porrproducenter och dess kompisar (hallickar) som bara utnyttjat tjejerna. En del av tjejerna jobbar som prostituerade idag.

Det finns också ett antal tjejer/kvinnor som körde hårt en gång i tiden, värre än vad den här Nichole gjort. Men dom har klarat sig ur den här skiten tack vare dels ett starkt psyke och självförtroende och dels tack vare pojkvänner/makar som varit med och sett vad dom gjort. Dom gjorde stora pengar när det begav sig, men lyckats spara och satsa rätt.

Ser några av dem på seriösa media och är glad att det gått bra för dem!
Citera
2015-03-27, 12:46
  #4454
Medlem
nins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Är väl inget fel i det.
Det verkar vara en väldigt trasig tjej en gång i tiden men som nu försöker få lite rätt i tillvaron med hjälp av familj och vänner.

Sen finns det ju en hel del andra tjejer som fortfarande är trasiga och förstörda av porrproducenter och dess kompisar (hallickar) som bara utnyttjat tjejerna. En del av tjejerna jobbar som prostituerade idag.
Bloggen var ny och den verkar vara stängt för hon får inte ha nakenbilder på den.

Sen, vad hände med eget ansvar? Hon är ju inte 13 år utan en vuxen kvinna.
Citera
2015-04-10, 15:34
  #4455
Medlem
Mslitens avatar
Tjenare tjenare!!
Hon är åter på Facebook för er gamla och nya här i tråden som undrar vart hon tagit vägen.
Hon gick under ett Kim namn under några månader men nu heter hon Nichole någonting.
Citera
2015-04-10, 21:14
  #4456
Avstängd
TobiasGisborns avatar
Mer intresserad av den här snabbt nedstängda porrbloggen! Är hon på g igen inom branschen? Hon saknas verkligen.
Citera
2015-04-11, 11:49
  #4457
Medlem
Hur var det förresten med hjärnblödningen hon fick? Eller var det Nicole själv som postade det i ett anonymt nick i ett desperat försök att Flashback tråden om henne skulle ge henne sympati och få äta upp allt vi skrivit om henne här, och låta henne vara en gång för alla?
Citera
2015-04-15, 19:11
  #4458
Medlem
2anRuless avatar
Hon verkar vara tillbaka på ett antal sidor nu, ja. Jag trodde faktiskt att hon skulle hålla sig ifrån sådant där. Jag har talats vid med henne vid ett antal tillfällen, gemensamma bekanta och så, och tycker att hon är väldigt trevlig. Synd att hon ska utsätta sig för en massa skit hela tiden.
Citera
2015-04-16, 15:40
  #4459
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Hon verkar vara tillbaka på ett antal sidor nu, ja. Jag trodde faktiskt att hon skulle hålla sig ifrån sådant där. Jag har talats vid med henne vid ett antal tillfällen, gemensamma bekanta och så, och tycker att hon är väldigt trevlig. Synd att hon ska utsätta sig för en massa skit hela tiden.

Ligger på intensiven
Skrevs 2015-04-15 18:02
Sorry allihopa för att onaniklippet inte kom ut. hänt lite grejer som gjorde att jag nu ligger på intensiven på sjukhuset
Var igår, hämtade ut min hostmedicin på apoteket i Danderyd och skruvar aV korken och häller upp barndosen 10ml .(tog medicinen på plats för jag blev galen av min rethosta).
15-30min går och jag börjar känna mig helt varm i huvudet,blodtrycketfaller,kraftiga bröstsmärtor,kräkningar,andnöd,utslag.
Började förlora medvetandet..så jag kämpar och försöker upp min adrealinpenna i handväskan men fanns ingen kraft, minns att någon apoteks tjej kommer fram och frågar hur det är med mig.
Sen blir allt svart.

Vaknar upp och typ får panik över att känna att jag har en slang i halsen och hjälp jag andas med hjälp av en maskin,ekg sladdar som sitter fast på armar,ben,bröst,mage,dropp m.m
En läkare kommer fram och säger " Du har råkat ut för allergisk chock. Du ligger på intensiven för att du fick hjärtstillestånd * Vaa?

Senare när jag var lite mer vaken och kunde andas själv så fick jag prata med läkaren igen för att få allt förklarat för mig.
Mitt hjärta stod stilla i 3min och jag var medelvslös i 15 min ungefär.
Hade tydligen fallit ihop på apoteket och nån hade tagit min adrealinpenna och satt den direkt i låret och sen gjort hjärt och lugnräddning.

Sen fort som fan in på akuten och massa läkare där jag fick elchockar antar jag.
Fick totalt 3 adrealinsprutor,massa kortison och antihistaminer.
sen in på intensiven när hjärtat började slå igen för att hamna i en jävla respirator.

Asså ah..
Suttit helchockad nu i 2dygn.
Har bett läkaren att inta kontakta min familj för jag vill inte besvära dom. lite egoistisk kanske..men dom har det så jobbigt själva och dom brukar inte bry sig direkt om mig(så månnga ggr jag har hamnat på akuten tidigare av allergiska reaktioner, eller av min blödning i hypofysen (Hormon körtel i hjärnan som strulade förra sommaren med att ge blixt huvudvärk och svimmade av mycket pga blödningen som var där) Då låg jag också helt ensam på sjukhuset i 1 jävla månad. Alla i min familj va borresta och ingen av dom kom hem för min skull. Dom som däremot kom var mina vänner.dom kan man lita på

Pratat med en präst för första gången i mitt liv.
Varför jag fick denna kraftiga reaktion var för jag får livshotande symtom av morfin.
Jag hämtade ut lepthon..som jag trodde bara innehöll nåt som dämpade hostan och eferdrin.
Har en triangel i min journal att morfin får absolut inte ges till mig. Trots det skrevs det ut till mig igår. Jag litade på läkaren och läste aldrig själv vad som stod på flaskan.

Nu är läget stabil i alla fall förutom träningsvärk i bröstmuskeln av den kraftiga chocken plus att hjärtat strulade 10 ggr till underkvällen med att ge intensiva bröstsmärtor.
Har en bra puls och en bra rytm på hjärtat nu i alla fall och är piggare men chockad.
Skrivs nog hem imorgon om allt fortsätter att vara lugnt.
Knatat runt lite i korridoren här och pratat med allt och alla för att få bort tankarna i huvudet^^

Så nu vet ni varför jag har varit lite borta ifrån bloggen och här-
Men ja lever
Citera
2015-04-16, 18:53
  #4460
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Ligger på intensiven
Skrevs 2015-04-15 18:02
Sorry allihopa för att onaniklippet inte kom ut. hänt lite grejer som gjorde att jag nu ligger på intensiven på sjukhuset
Var igår, hämtade ut min hostmedicin på apoteket i Danderyd och skruvar aV korken och häller upp barndosen 10ml .(tog medicinen på plats för jag blev galen av min rethosta).
15-30min går och jag börjar känna mig helt varm i huvudet,blodtrycketfaller,kraftiga bröstsmärtor,kräkningar,andnöd,utslag.
Började förlora medvetandet..så jag kämpar och försöker upp min adrealinpenna i handväskan men fanns ingen kraft, minns att någon apoteks tjej kommer fram och frågar hur det är med mig.
Sen blir allt svart.

Vaknar upp och typ får panik över att känna att jag har en slang i halsen och hjälp jag andas med hjälp av en maskin,ekg sladdar som sitter fast på armar,ben,bröst,mage,dropp m.m
En läkare kommer fram och säger " Du har råkat ut för allergisk chock. Du ligger på intensiven för att du fick hjärtstillestånd * Vaa?

Senare när jag var lite mer vaken och kunde andas själv så fick jag prata med läkaren igen för att få allt förklarat för mig.
Mitt hjärta stod stilla i 3min och jag var medelvslös i 15 min ungefär.
Hade tydligen fallit ihop på apoteket och nån hade tagit min adrealinpenna och satt den direkt i låret och sen gjort hjärt och lugnräddning.

Sen fort som fan in på akuten och massa läkare där jag fick elchockar antar jag.
Fick totalt 3 adrealinsprutor,massa kortison och antihistaminer.
sen in på intensiven när hjärtat började slå igen för att hamna i en jävla respirator.

Asså ah..
Suttit helchockad nu i 2dygn.
Har bett läkaren att inta kontakta min familj för jag vill inte besvära dom. lite egoistisk kanske..men dom har det så jobbigt själva och dom brukar inte bry sig direkt om mig(så månnga ggr jag har hamnat på akuten tidigare av allergiska reaktioner, eller av min blödning i hypofysen (Hormon körtel i hjärnan som strulade förra sommaren med att ge blixt huvudvärk och svimmade av mycket pga blödningen som var där) Då låg jag också helt ensam på sjukhuset i 1 jävla månad. Alla i min familj va borresta och ingen av dom kom hem för min skull. Dom som däremot kom var mina vänner.dom kan man lita på

Pratat med en präst för första gången i mitt liv.
Varför jag fick denna kraftiga reaktion var för jag får livshotande symtom av morfin.
Jag hämtade ut lepthon..som jag trodde bara innehöll nåt som dämpade hostan och eferdrin.
Har en triangel i min journal att morfin får absolut inte ges till mig. Trots det skrevs det ut till mig igår. Jag litade på läkaren och läste aldrig själv vad som stod på flaskan.

Nu är läget stabil i alla fall förutom träningsvärk i bröstmuskeln av den kraftiga chocken plus att hjärtat strulade 10 ggr till underkvällen med att ge intensiva bröstsmärtor.
Har en bra puls och en bra rytm på hjärtat nu i alla fall och är piggare men chockad.
Skrivs nog hem imorgon om allt fortsätter att vara lugnt.
Knatat runt lite i korridoren här och pratat med allt och alla för att få bort tankarna i huvudet^^

Så nu vet ni varför jag har varit lite borta ifrån bloggen och här-
Men ja lever

Morfiböverkänslighet är verkligen inte att leka med men... varför stod hon inne på apoteket i 15-30 minuter efter avslutad transaktion?
Och jag antar att det är cocilana hon har fått och jag trodde det var allmänt känt vad det är men ja... å ena siden tycker jag hon borde ha läst på förpackningen då detta inte är första allergiska reaktionen men å andra sidan förstår jag självklart att man vill kunna lita på läkaren man har anlitat.

Fy xan och hoppas det blir bra för henne...
PS. Onaniklippet? Vart har du hittat den här infon?
Ds
Citera
2015-04-17, 09:10
  #4461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Ligger på intensiven
Skrevs 2015-04-15 18:02
Sorry allihopa för att onaniklippet inte kom ut. hänt lite grejer som gjorde att jag nu ligger på intensiven på sjukhuset
Var igår, hämtade ut min hostmedicin på apoteket i Danderyd och skruvar aV korken och häller upp barndosen 10ml .(tog medicinen på plats för jag blev galen av min rethosta).
15-30min går och jag börjar känna mig helt varm i huvudet,blodtrycketfaller,kraftiga bröstsmärtor,kräkningar,andnöd,utslag.
Började förlora medvetandet..så jag kämpar och försöker upp min adrealinpenna i handväskan men fanns ingen kraft, minns att någon apoteks tjej kommer fram och frågar hur det är med mig.
Sen blir allt svart.

Vaknar upp och typ får panik över att känna att jag har en slang i halsen och hjälp jag andas med hjälp av en maskin,ekg sladdar som sitter fast på armar,ben,bröst,mage,dropp m.m
En läkare kommer fram och säger " Du har råkat ut för allergisk chock. Du ligger på intensiven för att du fick hjärtstillestånd * Vaa?

Senare när jag var lite mer vaken och kunde andas själv så fick jag prata med läkaren igen för att få allt förklarat för mig.
Mitt hjärta stod stilla i 3min och jag var medelvslös i 15 min ungefär.
Hade tydligen fallit ihop på apoteket och nån hade tagit min adrealinpenna och satt den direkt i låret och sen gjort hjärt och lugnräddning.

Sen fort som fan in på akuten och massa läkare där jag fick elchockar antar jag.
Fick totalt 3 adrealinsprutor,massa kortison och antihistaminer.
sen in på intensiven när hjärtat började slå igen för att hamna i en jävla respirator.

Asså ah..
Suttit helchockad nu i 2dygn.
Har bett läkaren att inta kontakta min familj för jag vill inte besvära dom. lite egoistisk kanske..men dom har det så jobbigt själva och dom brukar inte bry sig direkt om mig(så månnga ggr jag har hamnat på akuten tidigare av allergiska reaktioner, eller av min blödning i hypofysen (Hormon körtel i hjärnan som strulade förra sommaren med att ge blixt huvudvärk och svimmade av mycket pga blödningen som var där) Då låg jag också helt ensam på sjukhuset i 1 jävla månad. Alla i min familj va borresta och ingen av dom kom hem för min skull. Dom som däremot kom var mina vänner.dom kan man lita på

Pratat med en präst för första gången i mitt liv.
Varför jag fick denna kraftiga reaktion var för jag får livshotande symtom av morfin.
Jag hämtade ut lepthon..som jag trodde bara innehöll nåt som dämpade hostan och eferdrin.
Har en triangel i min journal att morfin får absolut inte ges till mig. Trots det skrevs det ut till mig igår. Jag litade på läkaren och läste aldrig själv vad som stod på flaskan.

Nu är läget stabil i alla fall förutom träningsvärk i bröstmuskeln av den kraftiga chocken plus att hjärtat strulade 10 ggr till underkvällen med att ge intensiva bröstsmärtor.
Har en bra puls och en bra rytm på hjärtat nu i alla fall och är piggare men chockad.
Skrivs nog hem imorgon om allt fortsätter att vara lugnt.
Knatat runt lite i korridoren här och pratat med allt och alla för att få bort tankarna i huvudet^^

Så nu vet ni varför jag har varit lite borta ifrån bloggen och här-
Men ja lever


Blogg länk?
Citera
2015-04-17, 18:32
  #4462
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Så nu vet ni varför jag har varit lite borta ifrån bloggen och här-
Men ja lever

Någon som har länk till den bloggen?
Citera
2015-04-21, 18:58
  #4463
Medlem
Joels-bitars avatar
Såg på blocket att hon söker lägenhet, nån med fungerande dator kan ju kolla under önskas hyra på bostadsdelen
Citera
2015-04-22, 11:14
  #4464
Medlem
DrSilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Såg på blocket att hon söker lägenhet, nån med fungerande dator kan ju kolla under önskas hyra på bostadsdelen

http://www.blocket.se/stockholm/28ar....htm?ca=11&w=1
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback