2012-10-14, 19:23
Medlem
Har på en fest på Handelshögskolan i Göteborg fått höra av en tjejkompis att det finns ett hemligt mansnätverk på Handels, hon namedroppade kända handelsprofiler som var med.

De har tydligen en hemlig grupp på facebook där de bjuder in tjejer på Handels som de vill ligga med. De har sedan inofficiella handelsfester där dessa killar och deras inbjudna "ligg" festar och killarna låter självklart alkoholen flöda till tjejerna och de har även förberett ett speciellt rum på högskolan som är fyllt med madrasser dit festen senare förflyttas.

Jag blev helt chockad när jag hörde detta, är det ett nytt gäng Dominic Strauss Kahn:s som håller på att ta över den ekonomiska sektorn??!

Om någon hört, vart med eller vet något om detta, SKRIV PLZ!!!! Thnx
Citera
2012-10-14, 22:04
Medlem
Det kan så bli när man kompenserar för att man går på ett mindre bra Handels än det i Stockholm.
Citera
2012-10-15, 00:54
Medlem
Prime.Movers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renren
Har på en fest på Handelshögskolan i Göteborg fått höra av en tjejkompis att det finns ett hemligt mansnätverk på Handels, hon namedroppade kända handelsprofiler som var med.

Finns det några "kända handelsprofiler"? Kan du ge exempel på vilka det skulle vara i så fall?
Citera
2012-10-15, 09:39
Medlem
Det låter ju helt otroligt. Att män på Universitet/Högskolan bjuder kvinnor på dricka i förhoppningen att få ligga ? Nej det tror jag inte på.
Citera
2012-10-15, 21:50
Moderator
Pentyls avatar
Det må finnas moraliska synpunkter man kan anlägga på andras leverne.

Det faktum att män understundom vill ligga med kvinnor, att det dricks sprit och att det bjuds på sprit, det är saker som inte är så där hemskt konstiga. Trådstartaren, eller annan initierad, får vackert bidraga med någon form av information som kvalificerar ordinärt kalas till Korruption. Än så länge verkar det inte vara mer än korridorskvaller och en klandestin önskan om att chikanera någon handelsanställd.

/Moderator
Citera
2012-10-15, 23:29
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renren

De har tydligen en hemlig grupp på facebook där de bjuder in tjejer på Handels som de vill ligga med. De har sedan inofficiella handelsfester där dessa killar och deras inbjudna "ligg" festar och killarna låter självklart alkoholen flöda till tjejerna och de har även förberett ett speciellt rum på högskolan som är fyllt med madrasser dit festen senare förflyttas.

Jag blev helt chockad när jag hörde detta, är det ett nytt gäng Dominic Strauss Kahn:s som håller på att ta över den ekonomiska sektorn??!

Om någon hört, vart med eller vet något om detta, SKRIV PLZ!!!! Thnx
Pengar är sexigt, pilleman. Du anar inte hur mycket jag har runkat sedan jag fick ett lönejobb.
Citat:
Ursprungligen postat av Paxdax
Det kan så bli när man kompenserar för att man går på ett mindre bra Handels än det i Stockholm.
Ja, "men vi hade i alla fall tur med knullandet".
Citera
2012-10-23, 16:31
Medlem
storytellers avatar
Skulle "handelsprofilerna" vara nuvarande studenter eller föreläsare på Lanthandels?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in