Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-07, 01:26
  #1
Medlem
Varför kan moderatorerna inte bara bunta ihop revisionist-diskussionerna till ett litet revisionist-underforum som medier och journalistik gjorde med alla skvaller-diskussioner så att man orkar ta del av alla andra konspirationsteorier?
Kanske skulle fler konspiratörer våga komma hit då också.
2005-04-07, 01:28
  #2
Medlem
Haecceitys avatar
Jo, men att jämställa Revisionism med skvaller är väl lite fånigt?
Tycker att det ligger bra i Politik o samhällsmedvetenhet, till skillnad från skvaller som är just skvaller.
2005-04-07, 02:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Jo, men att jämställa Revisionism med skvaller är väl lite fånigt?
Tycker att det ligger bra i Politik o samhällsmedvetenhet, till skillnad från skvaller som är just skvaller.



Jag menade INTE att man skulle lägga revisionism i skvallerforumet.

Jag menade att man skulle förära det ett alldeles eget underforum till konspirationsforumet.

På samma sätt som M&J har ett underforum åt skvaller.
2005-04-08, 03:04
  #4
Medlem
Haecceitys avatar
Jo, nu när jag läser en gång till fattar jag det. Men de flesta revisionister är ju på plats i samtliga trådar så vette katten om det skulle bli nån skillnad.
2005-04-08, 17:19
  #5
Medlem
Jo men alla får väl hålla till var dom vill. Men kan dom inte diskutera revisionism i ett eget litet underforum?
När man kommer in i det som kanske borde vara det allra mest spännande och fantasifulla forumet på flashback, och väntar sig dom vildaste teorier om utomjordingar från månlandningen som sköt palme, så möts man av att allt handlar om andra värlskriget och revisioninster till 98% av trådarna.
Irriterande!
Absolut inget ont om revisionisterna men jag är inte så intresserad av dom teorierna, men desto mer intresserad av andra konspirationsteorier.
Skitjobbigt att kolla igenom alla trådar för att hitta dom 2% som handlar om något annat
2005-04-08, 17:30
  #6
Moderator
Ruskigbusss avatar
Mjo - vi har lite funderingar på vad som behöver göras.
En är att splitta konspirationer och revisionism, som var två skilda forum en gång i tiden. Å andra sidan så sammanfaller vissa trådar.

En tanke är att lägga revisionism som underforum till historia - och kanske konspirationer som underforum till politik - men jag vet inte.

Jag skall påminna lite i Outlaw om det här.
2005-04-08, 17:38
  #7
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Mjo - vi har lite funderingar på vad som behöver göras.
En är att splitta konspirationer och revisionism, som var två skilda forum en gång i tiden. Å andra sidan så sammanfaller vissa trådar.

En tanke är att lägga revisionism som underforum till historia - och kanske konspirationer som underforum till politik - men jag vet inte.

Jag skall påminna lite i Outlaw om det här.
En liten påminnelse bara, om något jag tog upp i en annan tråd men som glömdes bort. Jag tror ytterligare en moderator i detta ämnet vore att föredra.
2005-04-08, 17:39
  #8
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
En liten påminnelse bara, om något jag tog upp i en annan tråd men som glömdes bort. Jag tror ytterligare en moderator i detta ämnet vore att föredra.

Japp, det vore tanken också - t ex med att lägga det under historia - då kan historiemodsen hjälpa till.
2005-04-08, 18:23
  #9
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Japp, det vore tanken också - t ex med att lägga det under historia - då kan historiemodsen hjälpa till.
Låter bra, blir lite som att slå två flugor i en smäll.
2005-05-05, 17:57
  #10
Moderator
Ruskigbusss avatar
Och nu är det ju klart som en del märkt.

Vi återkommer med en liten declaration of intent, etc.

*Klick*

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback