Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-08-16, 13:54
  #61
Medlem
Började röka mer eftersom escitalopram slutade verka. Känns inte som att de interagerar med varandra. Grälle funkar bra som komplement / väldigt effektiv mot mina symptom, men det är ju ingen långsiktig lösning. Precis som antidepp egentligen, tanken är ju att det ska fungera som en krycka för att hjälpa dig ta tag i dina problem.
__________________
Senast redigerad av kjellfontanell 2020-08-16 kl. 13:57.
Citera
2020-08-16, 15:30
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Du är en av dom som ger cannabis dåligt rykte, garanterat blandmissbrukare.
har inte rört droger på 8 månader.. du har ingen aning om ens va du snackar om.. dåligt ryckte för man vill hallucinera lite?

rökte endast cannabis i två år din efterblivna jävel
Citera
2020-08-16, 16:54
  #63
Medlem
Står fast vid att du är en blandmissbrukare som ger cannabis ett dåligt rykte även om du är en fd.
Citera
2020-08-17, 14:55
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfontanell
Började röka mer eftersom escitalopram slutade verka. Känns inte som att de interagerar med varandra. Grälle funkar bra som komplement / väldigt effektiv mot mina symptom, men det är ju ingen långsiktig lösning. Precis som antidepp egentligen, tanken är ju att det ska fungera som en krycka för att hjälpa dig ta tag i dina problem.

Själv tycker jag mitt "high" inte håller lika länge sedan jag började äta escitalopram. Men märker inte av att gräset skulle påverka pillerna
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback