Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-11-09, 17:49
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Tänkte påpeka att just Zopiklon Pilum (dom runda tabsen) upplever jag och samtliga vänner om tar Zopiklon som betydligt svagare än vanliga Imovane.
Dom smakar även annorlunda.
Har Pilum just nu,tog 8 st i fredags med 5 Sobril och blev helt okej bensad!

Tycker dom har samma sura vidriga smak
2014-11-11, 01:27
  #26
Medlem
Men "Zopiklon Pilum" är väl same shit som Imovane eller? Jag har alltid käkat Imovane men byggt upp tolerans tänkte om man kunde be om Zopiklon på apoteket och de kanske funkar bättre? Nu har jag iofs fått ner toleransen genom ett långt uppehåll och testade i Fredags 15mg som funkade helt okej(varit ren i 10 veckor, vilken känsla när de kickade )

Sen vill jag bara tipsa om en grej som många nog redan vet men, det är meningslöst att "fylla på" med Imovane under en kväll om man ska flumma på dem, antingen tar man 30mg direkt eller så tar man 7,5mg och ger fan i pillren tills nästa kväll, jag och alla jag känner får endast kicken en gång.

Jag har några polare som helt enkelt vägrar fatta detta, de fortsätter kasta i sig 15mg varje halvtimme och sen klagar på att de inte känner nånting
__________________
Senast redigerad av Amunt 2014-11-11 kl. 01:34.
2014-11-20, 22:23
  #27
Medlem
cirkuspappers avatar
Har letat runt som fan efter denna fråga men hittar det inte.

Hur lång tid efter man svalt tabletterna kommer effekten?

Jag själv märkt att det första jag känner är såpass lite effekt, men är det så att en "BIG HIT" av effekter kan komma timmar senare??

Update: har tagit 6 st zopiklon pilum, då borde jag ändå bli ganska borta av det men???? Besvikelse i mängder
2014-11-21, 13:01
  #28
Medlem
2-3st skulle väl räcka om du inte har någon tollerans
2014-11-21, 14:20
  #29
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspapper
Har letat runt som fan efter denna fråga men hittar det inte.

Hur lång tid efter man svalt tabletterna kommer effekten?

Jag själv märkt att det första jag känner är såpass lite effekt, men är det så att en "BIG HIT" av effekter kan komma timmar senare??

Update: har tagit 6 st zopiklon pilum, då borde jag ändå bli ganska borta av det men???? Besvikelse i mängder


Du har missat denna tråd?

ALL information du kan tänka dig vilja ha finns antingen där i tråden, eller så söker du helt enkelt på Zopiklon på fass.se och läser allt utantill.
Effekt kommer inom 30min på MIG.

Men vill du flöddra har du valt fel, detta är en z-analog, ingen riktig benso. Skeva saker sker när man försöker bli go på z-droger.
2014-11-23, 02:50
  #30
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miniCarl
Det har hänt mig några gånger. Man fastnar i tänket "En till blir perfekt", men glömmer hela tiden att man redan har tagit en till!


Haha känner igen det där. Höll på o fippla med pillren hade 2 skulle ta en men efter jag tagit 1 så hitta jag inte den andra leta i en timme innan jag konstatera att jag tog nog den andre förre den första! Svagt minne av en klunk vatten innan jag skulle ta den första!
2014-11-29, 17:47
  #31
Medlem
BangkokBobs avatar
1-2 st max om du har noll tolerans.

jag kan slänga i mig en karta 1mg xanor utan att något händer, men ett par 7,5mg zopiklon gör mig mysig. riktigt härlig att ta "för tidigt" och ligga i sängen och mysa istället för att sova.
2016-07-13, 22:24
  #32
Medlem
asså håller inte med alls, har inte tagit detta förut och känner ingenting, fick 10st utskrivet och har tagit 2 nätter i rad. ska den inte hjälpa en att somna in? har inte somnats och inte ens kännt någonting i kroppen alls
2017-07-29, 07:05
  #33
Medlem
PingPongZongs avatar
Har fått en jävla panikångest och kan därför inte sova. Har därför fått Zopiklon Pilum 5mg tabs.

Tog 3st igår vid middagstid och låg inne i en judodojo och sov.

Sen på kvällen tog jag 3st till. Helt plötsligt väcks jag av en kompis som gapar om att jag ska ge fan i och ringa och snarka i telefon. Fattar inte så mkt då. Men antagligen så har jag i sömnen ringt han. Jag sov ju sittandes.

Tycker dom fungerar bra. Men lite läskigt att man verkar kunna göra saker omedvetet. Billiga var dom ju oxå 68kr för 100st 5mg. Så för mig fungerar 15mg det är ju 2st 7.5mg. Jag är dock en 130kgs 40årig man fulltankad med en massa fina oljor.
2017-07-29, 07:08
  #34
Avstängd
argsvennnes avatar
halv funka
2017-07-29, 11:28
  #35
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Imovane/Stilnoct (zopiklon/zolpidem) fanclub /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback