Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-23, 23:12
  #25
Medlem
Noobermans avatar
Det är de vackra i tegel som ska sparas - Där den höga plåtklockan står så planerar man en skyskrapa...

Konstigt att det gick att klättra upp utan att någon märkte det...
Citera
2014-04-23, 23:34
  #26
Medlem
LordToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paandaman
Jag klättrade upp dit idag och tog lite bilder som jag ska försöka lägga upp. Den enda "svåra" biten är att ta sig förbi dörren som blockerar trappan i början, men bara om man har med sig sin 64:åriga mamma vilket jag råkade ha, annars borde det inte vara några problem.

Hade helt glömt bort den här tråden!
Jo dörren är ganska lätt att komma förbi. Bara att klättra över. Var där i närheten ett par veckor sen och graffade och då såg jag att de rustat upp dörren rejält, men det hjälper inte ^^

Men du lyckades inte komma in eller? Senast jag var där (innan jag skapat tråden) så var dörren längst upp helt öppen. Gasen är inget problem där inne, de finns bara längst upp innan man gått ned för den lite knepiga trappan i mitten (som känns som att den ska kollapsa). Jag hade dock inga problem med att ta mig ned och det fanns flera coola prylar där nere, med utrustning osv.
Citera
2014-05-17, 10:21
  #27
Medlem
InspiredWireds avatar
Var uppe där runt 4-5-snåret inatt, helt underbart att se soluppgången, rekommenderas varmt! Inga vakter så långt ögat når och med lite smidighet slipper man taggtrådssåren jag drog på mig. Nån har redan fixat så man kan hoppa över den första (och enda) dörren efter det skyddande staketet runt.
Citera
2014-05-21, 21:09
  #28
Medlem
temp0s avatar
Var förbi här för någon dag sedan men såg att det satt uppe lite skyltar om att detta är ett SO? Gick även förbi huvudingången och det verkar som de påbörjat bygget?
Citera
2017-01-21, 22:59
  #29
Medlem
Braxors avatar
Här var det dött.

Är bara att traska in på området och klättra upp i gasklocka 4, inga inga nyheter här. Dock så finns det ett grovt hänglås på dörren på toppen som leder in i klockan, så man kommer med andra ord inte in i klockan utan en "nyckel".

http://oi66.tinypic.com/vskz08.jpg
Om det kommer mer snö så kan man nog åka kana ner för taket, något för barnen kanske?

Brax
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback