Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-11-13, 06:42
  #25
Medlem
Såg ett avsnitt igår på history. Ett nytt

Tanktopp killarna hittade serie och actionfigurer för 100.000$ betalade 15.000$

Dessa två har tidigare hittat liknande. Vem lämnar sådant i ett garage utan att ingen i släkten vet det?
Citera
2014-11-13, 07:03
  #26
Medlem
En av killarna är skådis har varit med i starwars+andra produktioner alltså fake program
Citera
2014-11-13, 10:33
  #27
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
En av killarna är skådis har varit med i starwars+andra produktioner alltså fake program
Haha, Star Wars? Vem skulle det vara i så fall, bevis?
Citera
2014-11-13, 10:55
  #28
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Såg ett avsnitt igår på history. Ett nytt

Tanktopp killarna hittade serie och actionfigurer för 100.000$ betalade 15.000$

Dessa två har tidigare hittat liknande. Vem lämnar sådant i ett garage utan att ingen i släkten vet det?
Fråga manusförfattaren?
Citera
2015-03-28, 22:03
  #29
Medlem
L-illuminatos avatar
Bevis på att showen är scriptad och fake
från dagens avsnitt som gick på repris på sjuan

Nu har jag slösat flera timmar av mitt liv på att titta på det här och inspireras i onödan

Äckliga Amerikaner


https://www.youtube.com/watch?v=-FnaFidOuzY
Citera
2015-03-29, 01:50
  #30
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Men en sak jag tänkt på, dom som håller i dessa auktioner borde kunna göra storkovan enkelt. Dom "hyr" egna förråd och planterar en massa nya kartonger som ser oöppnade ut, kopior av dyra möbler osv, och får astronomiska bud på vad som skulle visa sig vara tomma kartonger och värdelöst skräp.

Är du tjej och väldigt ung!?

Du förstår väl att när en storage unit i Californinen går 3månader med obetald hyra så är det själva Företaget (Shurgard & liknande) som auktionerar ut det och tar hela vinsten för det.

Precis som många här säger så är det tämlingen ossanolikhet att de flesta storage units skulle innehålla lättsålda (små saker) typ smycken baseball kort eller liknande för de skulle ju uthyran bara löst in dessa och betala in sin skuld....

Scriptat men fortf underhållande beats operation repo
Citera
2015-03-29, 09:20
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Bevis på att showen är scriptad och fake
från dagens avsnitt som gick på repris på sjuan

Nu har jag slösat flera timmar av mitt liv på att titta på det här och inspireras i onödan

Äckliga Amerikaner


https://www.youtube.com/watch?v=-FnaFidOuzY


Visste det, så jävla tydligt.
Ännu ett program förstört.

Fick sluta se på repo när jag fann ut att dom var fejk och nu detta.
Citera
2015-03-30, 14:15
  #32
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Visste det, så jävla tydligt.
Ännu ett program förstört.

Fick sluta se på repo när jag fann ut att dom var fejk och nu detta.

Poängen är ju att detta "kåtar" ju upp gemene medeklass Amerikan att åka ut och bjuda på Föråd som inte har med showen ifråga att göra för att börja göra sig en hacka på det likt
Hester, Jarrod, Barry och de andra....

Utan någon koll på att showen ifråga är fake.
Man önskar att showen var lite mer hård och realistisk likt lyxfällan och att de räkna realistiskt på vad de kan få för grejerna i "the unit" istället för retail priset i en butik. (de har tur om de kan sälja det till grossistpriset).

Sedan var det någon episode där de faktiskt räkna med att han David Hester hade lagt ut 800$ på transport och "manpower". Finns ju en del "suplots" i storyn David Hester ska spela den rika juden som duperar och kör över de hårt arbetande arbertarklassen amerikanerna och någonstanns stoppar de från att nå the "american dream". Jarrod som är rookien och den mest blåsta går ju runt med T shirt (som antagligen promota'r hans rockband) som har en keltiskt kors på fram och baksidan ett av nazsimens grövsta symboler efter schwaszstikan och ss emblemet men det verkar ingen annan i showen ha märkt än....
Citera
2015-06-14, 18:12
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Visste det, så jävla tydligt.
Ännu ett program förstört.

Fick sluta se på repo när jag fann ut att dom var fejk och nu detta.

Det är container wars, storage wars är till skillnad från det.
Om du läser lite om det och i denna tråden så har den personen som köpte paris hiltons förråd lagt ut en hemsida "parisexposed" och den blev en law suit från det.
Sedan har även Dave från programmet gjort en law suit om att vissa saker är skriptade och att de planterar ut bevis, dock finns det inga bevis som styrker detta.

Hur som helst, vissa saker är skriptade så som manus osv men absolut inte sakerna de köper det för/säljer. Jag träffade darell på Ralphs i San diego av en slump för dryga ett år sedan, han var rätt laidback och berättade att han fick betalt för hans medverkande i programmet och att de klipper väldigt mycket och visar inte förråden som vinns av andra medverkande.
Darell har ett form av "manus" som de utgår ifrån, ord som ska framföras för tittarnas skull, halv-tjaffsen med varandra är också inte på riktigt, dock är själva fynden riktiga och långt
innan programmet har han sysslat med att köpa auktionerade förråd.
Citera
2015-10-21, 18:32
  #34
Medlem
emaptis avatar
Nog måste väl texas-mary gå på droger? Så speedad och rödögd som hon är kan knappast bero på allergier.

Jag gillar tyskens tjej, så blond.

Slagsmålet i S08E07 såg inte scriptat ut iaf, auktionstanten är ju en riktig hårding. https://www.youtube.com/watch?v=rjfhdZ0t2L4
__________________
Senast redigerad av emapti 2015-10-21 kl. 18:45.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback