Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-05, 17:29
  #1
Medlem
E.S:Ts avatar
Finns säkert nån tråd om det här men sökningsgrejen gav inga resultat. Hörde nånting om att man inte får tjäna alltför mycket pengar när man har CSN bidrag. Är det någon som vet mer om detta och hur mycket pengar man får tjäna innan de sätter käppar i hjulet?

Om man tar mitt fall som ex. jag har studiebidrag plus studielån och jobbar extra lite då och då.. hur mycket pengar får jag tjäna innan det blir för mycket? Hoppas nån har lite koll...
Citera
2005-04-05, 17:37
  #2
Moderator
impieteers avatar
Det står här om du har tur.
Citera
2005-04-05, 17:51
  #3
Medlem
E.S:Ts avatar
Inte för att jag blev på något sätt klokare när det gäller tabellen och all text men enligt exemplet på sidan så behövde jag inte direkt oroa mig. Så tack för hjälpen!
Citera
2022-09-05, 09:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.S:T
Inte för att jag blev på något sätt klokare när det gäller tabellen och all text men enligt exemplet på sidan så behövde jag inte direkt oroa mig. Så tack för hjälpen!


Generellt sätt kan man säga att man får tjäna 5000 kr netto i månaden för att göra det enkelt under ett helt år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback