Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-07, 20:18
  #1
Medlem
Irules avatar
fick tag av en polak jäkeln nåt super kletigt tjack som e svart.
alltså ser som afghan lr opium. precis samma konsistens, helt mysko..
det luktar lite tjack blandat med besnin typ, nån vet lr har stött på något liknade lr???
vill inte ge bort utan att veta vad d som kan kola någon.
nån som kan hjälpa med info, dem tidigare trådarna gav mig inte så mkt info
Citera
2012-10-07, 20:35
  #2
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Tjack är gult eller vitt.
Citera
2012-10-07, 20:43
  #3
Medlem
Irules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Tjack är gult eller vitt.


finns andra varianter ljushuve!!! sött rosa gult vitt, blått. antigligen färger man skiten..
men orsaken till tråden e att om d kanske nåt annat, bett folk titta på d men dem e osäkra på vad d e pga bensindoften
Citera
2012-10-07, 20:45
  #4
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Tjack är gult eller vitt.
Inte nödvändigtvis; exempelvis avser termen "gristjack" rosa dito. Något svart amfetamin har jag dock aldrig kommit i kontakt med...
Citera
2012-10-07, 20:50
  #5
Medlem
Irules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Inte nödvändigtvis; exempelvis avser termen "gristjack" rosa dito. Något svart amfetamin har jag dock aldrig kommit i kontakt med...

just df ber jag dem som har någonsin kommit kontakt med lr hört nån som har.
finns andra trådar där det nämns det ganska vagt om d här svarta tjacket
Citera
2012-10-07, 21:17
  #6
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irule
just df ber jag dem som har någonsin kommit kontakt med lr hört nån som har.
finns andra trådar där det nämns det ganska vagt om d här svarta tjacket
Jag förstår. Men du menar alltså att det har samma konsistens som svartröka?
Citera
2012-10-07, 21:28
  #7
Medlem
Irules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag förstår. Men du menar alltså att det har samma konsistens som svartröka?

exakt
Citera
2017-05-06, 17:49
  #8
Medlem
icarusogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irule
fick tag av en polak jäkeln nåt super kletigt tjack som e svart.
alltså ser som afghan lr opium. precis samma konsistens, helt mysko..
det luktar lite tjack blandat med besnin typ, nån vet lr har stött på något liknade lr???
vill inte ge bort utan att veta vad d som kan kola någon.
nån som kan hjälpa med info, dem tidigare trådarna gav mig inte så mkt info


Tjoooo fick tag på detta i igår i Eda kommun det va lite mysko men visat fungerade det men fick hjärtklappning/kramp 2ggr tjejen 1gång skulle dock tro detta va lite bankat med dexto har huvud värk o shit idag. but effekt good .after glow fuckt up
Citera
2017-05-06, 18:15
  #9
Medlem
Låter som en semi/misslyckad syntes eller något hemmapulat amfetamin. Jag skulle inte röra det iaf.

Har fått brunt amfetamin för herrans många år sedan, det doftade lite svagt av lakrits men det fungerade precis som vanligt amfetamin.
Och på den tiden var jag bra mycket mer riskbenägen så jag slog i mig det. Vart inga konstiga bieffekter som tur var och kvaliten var det absolut inget fel på.

Men skulle aldrig röra det idag.
Citera
2017-05-08, 08:05
  #10
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Låter som en semi/misslyckad syntes eller något hemmapulat amfetamin. Jag skulle inte röra det iaf.

Har fått brunt amfetamin för herrans många år sedan, det doftade lite svagt av lakrits men det fungerade precis som vanligt amfetamin.
Och på den tiden var jag bra mycket mer riskbenägen så jag slog i mig det. Vart inga konstiga bieffekter som tur var och kvaliten var det absolut inget fel på.

Men skulle aldrig röra det idag.


Instämmer med Lee , det har blivit nått fel på batchen, labbet kanske brann? Hahaha

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2017-05-11, 02:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Instämmer med Lee , det har blivit nått fel på batchen, labbet kanske brann? Hahaha

Fridens liljor
Jokkolikerc

Haha, men pulvret ska ut till varje pris! Rök besudlat och brännskadat äääh det göringet det rensar plack i venerna bara. haha.

Skulle fan inte förvåna mig
Citera
2017-05-11, 15:35
  #12
Medlem
Minns för något år sedan då det kom svart tjack och det var faktiskt över förväntan... Iofs. kan man ha varit en bit pissed att det var inte det vanliga men det är helt klart godkänt!
Testa o se säger jag!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback