Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Du har beskrivit att du känner avund mot dessa män, så du drömmer alltså om att vara en man som tar andra mäns drömtjejer framför näsan på dem. Vad är det i detta som ger ditt liv mening egentligen? Jag förstår verkligen inte. Har du inga andra mål eller kan göra något annat som kan göra att du mår bra?
Jag har massor av saker som får mig att må bra, alla typer av utmaningar och moment då jag besegrar egna rädslor är väldigt euforiska. Sex är inte så viktigt för min del utan det är själva tävlingsmomentet som jag älskar och när man gillar att tävla i allt så gillar man självklart att vinna i allt som man gör, även när det gäller tjejer. Jag kan erkänna att jag är långt från botten och långt från toppen jämfört med andra män i min ålder när det gäller kvinnor, men man vill ju nå toppen så länge hjärnan kan lära sig nya saker.
Det jag inte drömmer om är att bli rik, äga en lyxbil och stor jävla villa. Var och en med sina egna ytliga mål antar väl jag, jag har en mer långsiktlig mål att bilda familj om typ 10 år när jag är 35 och då förhoppningsvis med drömtjejen, att knulla runt är inte en långsiktig plan så att säga.