Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-11-03, 19:22
  #37
Medlem
[quote=kaptenkrut]Har ett nyinköpt FIFA 13. Jag spelar bara karriärläge. Nu till problemet:
Det laggar när jag spelar karriärläge hela tiden. Det fryser på exakt samma ställe hela tiden så jag måste starta om konsolen. Skivan har inte repor och är helt nytt. Är det fel på skivan eller konsolen?[/QUOT:
samma sak i fifa 12 trodde dom dom skull fixa det i fifa 13 men det är normalt att det händer så testa o tryck på forsätt karriären så du inte behöver göra om från början.
Citera
2013-01-03, 13:26
  #38
Medlem
Någon som vet varför jag helst plötsligt inte kan acceptera eller avslå kontrakterbjudanden på karriärlägen(spelare) i fifa 13? Har Xbox....Det funkade i början. Nu spelar det ingen roll om jag startar ett nytt, det händer ingenting. Kan enbart trycka på tillbaka-knappen. Har också hänt att jag inte kan begöra utlåning eller att bli såld. Är det fel på spelet eller ?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback