Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-05, 01:16
  #1
Medlem
Hej, brors sonen på 17år vill studera inför b körkort och vill inte köpa teoriboken för 300kr, (Str's) körtkortsbok.

Undrar ifall någon känner till en hemsida där man kan ladda ner den senaste versionen i pdf form eller något?

Mvh
Citera
2012-10-05, 02:49
  #2
Medlem
Bättre tanka hem något eller några av körkortsfrågeprogrammen som finns och nöta.
Citera
2012-10-05, 09:08
  #3
Medlem
lillaliljas avatar
Ska man ta körkort är boken den minsta kostnaden
Citera
2012-10-05, 15:49
  #4
Medlem
toby79s avatar
Brukar gå att hitta billigt på blocket också. Se till att köpa från en sen upplaga bara. I övrigt håller jag med om att det inte är någon större kostnad. En PDF i all ära, men det är smidigare att bläddra i en fysisk bok när man söker svar på en fråga.
Citera
2012-11-02, 20:30
  #5
Medlem
russo-turistas avatar
Кörkortsboken finns att låna på biblioteket!
Citera
2012-11-25, 23:55
  #6
Medlem
Jag vill ha körkortsboken i mobilen så man kan dra fram och läsa lite på bussen, i skolan etc när jag inte har med mig boken.
Finns körkortsboken som pdf? Har sökt en del, men bara hittat den som ljudbok (Daisy).

Citat:
Ursprungligen postat av getz
Bättre tanka hem något eller några av körkortsfrågeprogrammen som finns och nöta.
Tips på något bra program?
Citera
2012-12-08, 23:43
  #7
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKgnagetAIK
Jag vill ha körkortsboken i mobilen så man kan dra fram och läsa lite på bussen, i skolan etc när jag inte har med mig boken.
Finns körkortsboken som pdf? Har sökt en del, men bara hittat den som ljudbok (Daisy).


Tips på något bra program?
http://thepiratebay.se/torrent/63220....2011-Makan747
Citera
2017-04-14, 21:37
  #8
Medlem
maxorrs avatar
Vet att det ska finnas frågeformulär med tom inspelad röst som pratar upp texten och sen väljer man fel eller rätt alternativ, sen förklarar inspelade rösten varför de rätta alternativen är rätta till situationen med tusen tals frågor.. Perfekt sett att nöta körkortsboken inkl mindre långläsning utan frågor. Som en ljud skiva med frågor i stort sätt

Vad heter programmet, programmen? Eller var får jag tag i det? torrent ?

Ska ta tung MC kort men behöver vanliga trafikfrågor, skyltar och situationer

Pm:a går bra ochså

Mvh M
__________________
Senast redigerad av maxorr 2017-04-14 kl. 21:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback