Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-04, 08:58
  #1
Medlem
Jag kan börja: Jag frågar ALLTID tjejer jag tycker är snygga (vilket blir de flesta) om de tycker jag är snygg. Jobbigt som fan i efterhand

Er tur
Citera
2012-10-04, 09:07
  #2
Medlem
Jag stjäl alltid saker på fyllan. Inte stora värdefulla grejer, men typ pokerpoletter och sådant..
Citera
2012-10-04, 09:08
  #3
Medlem
toLowerCases avatar
Jag brukar blir skrikig och högljudd, inget de flesta uppskattar
Citera
2012-10-04, 10:00
  #4
Medlem
nicodeas avatar
Jag missuppfattar allting, inbillar mig saker som inte är sant, tappar empatin. Pratar nu om rejäla spritfyllor..
Citera
2012-10-04, 10:07
  #5
Medlem
GeneticHerbss avatar
Jag blir aggressiv.. Glad och kåt också. Jag sitter här med 45 K i skadestånd nu tack vare en redig spritfylla toppad med lite Kir

Har varit nykter sen den händelsen dock så vet inte hur jag skulle reagera på alkoholen i dagsläget men antagligen likadant så jag avstår och håller mig till alkoholfri öl..
Citera
2012-10-04, 10:07
  #6
Medlem
Kickexs avatar
Tycker om att avbryta när någon talar för att prata om något helt annat.
Dunno why.
Citera
2012-10-04, 10:15
  #7
Medlem
Qweasd123s avatar
Röker hela tiden.
Citera
2012-10-04, 10:19
  #8
Medlem
Gå in och provocera folk på internet, samt att skicka SMS och allmänt drink and dial. Fy fan för den ångesten dagen efter. Försöker intala mig själv på fyllan att ALLT jag kommer på är en asdålig idé och att jag kan göra det dagen efter om det fortfarande känns smart.
Citera
2012-10-04, 10:33
  #9
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savour
Jag stjäl alltid saker på fyllan. Inte stora värdefulla grejer, men typ pokerpoletter och sådant..

Detta kan jag göra också. Det är jobbigt, speciellt när man är på efterkrök hos någon där det finns så mycket att råka stoppa i fickan. Har vaknat med allt från tvålar till creme-bonjour-paket i fickan som jag inte minns att jag stoppat på mig.
Citera
2012-10-04, 10:35
  #10
Medlem
Hollow123s avatar
Skiter i hur mycket pengar jag spenderar i princip... Inte alltid kul i efterhand men jag överlever.
Sen nu det senaste när vi köpt nattmat så har jag varit extremt hungrig när jag vi står och köper maten men när det är dags att äta så tappar jag aptiten? Hänt de senaste 3-4 gångerna ovärt att köpa tex en kebabtallrik och ta två tuggor...

Annars är jag än städad och väluppfostrad kille även på fyllan
Citera
2012-10-04, 10:43
  #11
Medlem
Maledictuss avatar
Det händer ibland att jag blir aggresiv på fyllan, inte så kul. Händer som tur är allt med sällan. Annars brukar jag bli kåt som fan, också väldigt jobbigt.
Citera
2012-10-04, 10:46
  #12
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maledictus
Det händer ibland att jag blir aggresiv på fyllan, inte så kul. Händer som tur är allt med sällan. Annars brukar jag bli kåt som fan, också väldigt jobbigt.

Ingen bra kombination det där, aggressiv och kåt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback