Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-06, 18:25
  #229
Medlem
Northerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangKwang
I trettio sekunder övervägde jag om jag skulle utnyttja situationen och trolla, men jag väljer the high road: jag skojade, helt enkelt. Skämtet var att jag själv druckit i skogen med jämna mellanrum, och därför kände mig påhoppad när du föreslog att det kunde vara alkoholister som drack i skogen. Det var alltså inte på riktigt.

När det gäller alkoholister så antog jag (på riktigt) att du syftade på den slitnare varianten. Det är i alla fall bilden jag får spontant om man talar om "alkoholister som super i skogen". Men det är klart, det kan tänkas att det snarare är funktionella alkoholister med familj och jobb som skulle kunna tänkas söka sig ut i skogen för en snabb Arboga. Jag vidhåller för ordningens skull ändå att det i första hand är fjortisar som lämnar ölburkshögar i skogen, med brasklappen att det inte finns så många bärplockare i de här trakterna.
Ja, det är klart att det inte bara är alkoholister som super och skräpar ner i skog & mark.
Det finns såklart en salig blandning av människor.
Men om jag tänker ungdomar som super och skräpar ner, så tänker jag mig ett vindskydd/grillplats osv. Inte på en stubbe 3 km till närmsta grillsplats
Citera
2014-10-06, 18:31
  #230
Medlem
BangKwangs avatar
Det behövs forskning, helt enkelt. Annars kan följden bli att folk sitter och spekulerar på internet, och så kan vi fan inte ha det. Början till slutet.
Citera
2014-10-06, 21:49
  #231
Medlem
Northerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangKwang
Det behövs forskning, helt enkelt. Annars kan följden bli att folk sitter och spekulerar på internet, och så kan vi fan inte ha det. Början till slutet.
Ja, starta en fond. Jag står för första insättningen..
Citera
2014-10-06, 21:53
  #232
Medlem
euns avatar
antagligen ett gäng ynglingar som fått tag på alkohol, vilket senare förtärs i skogen.
__________________
Senast redigerad av eun 2014-10-06 kl. 21:56.
Citera
2014-10-07, 02:39
  #233
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangKwang
Det behövs forskning, helt enkelt. Annars kan följden bli att folk sitter och spekulerar på internet, och så kan vi fan inte ha det. Början till slutet.

Jag tycker att staten bör göra en utredning och tillsätta en kommission.
Citera
2014-10-10, 03:59
  #234
Medlem
HobbyHitlers avatar
Jag. Men om jag inte tar hem burkarna så gräver jag ner dom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback