2012-10-02, 15:25
Medlem
meramans avatar
En hel skog full av horor? Kan det verkligen stämma? Små tältläger i skogen enbart till för att sälja sex? Och massor av horor som har med sig knullbilar? Alltså skåpbilar med sängar iordninggjorda för att knullas i? Ligger det någon sanning bakom alla dessa rykten? Låter det för bra för att vara sant? I somras hade jag chansen att ta reda på om det fanns någon som helst sanning bakom alla rykten eller om det bara var massa skitnsack och påhittade myter. Detta är min berättelse om park och friluftsområdet Bois De Boulogne i Paris:

Skulle egentligen åka med en kompis till London för att gå på en konsert (vilket vi också gjorde). Efter att ha pratat en del så valde vi faktiskt att ta en liten omväg förbi Paris på vägen till London. Vi hade nämligen hört talas om Bois De Boulogne och alla brudar som skulle finnas där. Ryktet om denna sexhandel har jag hört i över 20 år, men känner ingen som verkligen varit där och kan bekräfta att det ligger någon sanning i det hela. Så vi beslutade oss helt enkelt för att ta reda på det.

Paris a la turist har jag sett sedan tidigare så vi valde att inte besöka alla de vanliga platser som en normal turist kanske brukar göra. Been there done that. Nej vi ville kolla i syndens Paris i stället. Och vi hade fyra dagar på oss.

Vi landade i Paris under förmiddagen en torsdag. Tog direkt taxi till vårt hotell för att bli av med baggage och sedan fräsha upp oss lite. Valde sedan att promenera bort förbi Triumfbågen och direkt vidare mot denna berömda park.

Parken är välkänd och väl använd av många som bor i Staden Paris, så inte kunde denna park krylla med horor? Vi skulle snart få lära oss att den faktiskt gjorde det. Inte hela parken men vissa delar av den...

Vi hade med oss en printad karta från google och vi hade läst på en hel del innan (från nätet) så att vi hade lite koll på ungefär vart vi skulle ta vägen. Detta för att parken är jävligt stor och vi skulle kunna få ägna många långa timmar i önödan att leta om vi befann oss i fel del av parken. Vi korsade fört en del av parken som vi visste inte skulle innehålla någon direkt sexhandel och valde att ta oss bort mot en gata som heter Allée De La Reine Marguerite och går tvärs igenom parken från söder till norr. ENligt den information vi fått skulle det alltså finnar en hel del glädjeflickor längs denna väg. FLickor som erbjöd diverse tjänster inne i buskarna och även i en del tältläger som enligt uppgifter skulle finnar väl dolda i buskarna och snåren.

Sanningens minut var kommen. Skulle det finnas massor av tjejer/kvinnor här eller inte? Och som erbjöd sexuella tjänster till låga priser? FÖr vi hade hört att det skulle råda rena fyndpriserna på det som erbjöds. Vi hann egentligen knappt svänga in på denna gatan innan vi såg de första kvinnorna. Att det handlade om horor var det ingen tvekan om. Syntes direkt på deras klädsel, deras sätt att söka kontakt med alla som passerade och att dom faktiskt helt öppet erbjöd diverse tjänster muntligt.

De flesta pratade någon variant av franskengelska och det märktes omgående att andelen tjejer/kvinnor som inte var franska var hög. Utöver det så kunde man också se att en stor del av kvinnorna var män, alltså transvestiter. Kvallitén på kvinnorna/transarna var också otroligt varierande. Allt från människospillror till riktigt snygga och fräsha tjejer. Så ta god tid på er och känn efter innan ni väljer ut någon som passar er i smaken...

--fortsättning föjer --
Citera
2012-10-02, 15:25
Medlem
meramans avatar
-- fortsättning --

Vi valde att promenera en bra stund och avböja många många förslag innan min polare tillslut nappade på ett följa med en halvmörk tjej upp i buskarna för en snabbis. 30 euro för ett snabbt knull fick han betala. SJälv så lyckades jag efter mycket letande hitta en petit lite äkta fransyska som gav mig ett härligt blowjob i ett litet tvåmannatält 10 meter upp i skogen. 20 välförtjänta euro ville hon ha för den tjänsten. JAg såg ytterligare 8 tält på avstånd i snåren så jag kan bekräfta att dessa tältläger existerar.

Nöjda efter glädjestunden i skogen gick jag och polaren vidare mot gatan Route De La Porte Des Sablons á La Porte Maillot i norra delen av parken för att ta reda på om det fanns knullbilar där. Alltså de omtalade skåpbilarna inredda för syniga möten. Framme vid den gatan så kunde vi snabbt konstatera att längs sidorna på gatan fanns det mångder med parkerade bilar. Och i små grupper stod det alltså skåpbilar parkerade. Vissa bilar var "upptagna" vilket man snabbt kunde konstatera av bilarnas rörelser... Medan andra var lediga för då stog oftast kvinnorna/transvestiterna utanför och väntade på att ta kontakt. Vid dessa bilar var andelen transvestiter mycket högre än vid tidigare nämnd gata där som sålde sex i skogen och vid tält. I skogen skulle jag gissa på att kanske 25% var transvestiter medan här vid bilarna kanske 50% eller fler var transvestiter.

Då vi redan fått vår "service" valde vi inte att nappa på några förslag. Dessutom är ingen oav oss intresserad av just transvestiter då vi båda är hetro och nöjda med det.

Vi drog oss tillbaka till hotellet igen för dusch och ombyte. Sedan ut för att äta en bit mat.På kvällen såg vi en show på Moulin Rogue och sedan sängdags. Fanns flertalet porrklubbar i närheten av Moulin Rogue men då vi hört att man blir blåsta på pengar där valde vi att inte kolla in dessa stället. Kryllar visst av lurendrejeri och extremt saltade räkningar.

På kvällen dag två valde vi att åter besöka Bois De Boulogne för att vi skulle kunna jämföra med hur det var där på dagen jämfört med kvällen. Andelen perkerade bilar var högre och även andelen tjejer som fanns på den andra vägen. ALltså dessa utan bilar. Men andelen slödder och skumma typer hade också ökat otroligt. Så jag skulle gissa att följer du med en kvinna ut i skogen eller till ett tält, så öker risken extremt mycket för att du skall bli rånad och råka illa ut. Så vi valde att tacka nej till samtliga skogs och tältäventyr även om utbudet verkade vara mycket större.

I stället så valde vi att testa en av dessa parkerade bilar. Kändes lite säkrare. Efter att ha gått fram och tillbaka ett tag lyckades vi hitta en bil som verkade tillhöra två kvinnor. Dom delade på bilen. MEdan en "jobbade" höll den andra vakt och tvärt om. Vi lyckades övertalla sedda "latina?" att vi alla fyra skulle in i bilen samtidigt. FÖr suck and fuck gav vi 40 euro var och sida vid sida fick vi alltså först en avsugning för att sedan knulla dom bakifrån. Kul upplevelse att knulla dem båda två bakifrån samtidigt.

Så hur skall vi sammanfatta våra erfarenheter av denna skogs och friluftspark i Paris? Jo är du bara i rätt område på rätt gator så hittar du gott som kvinnor som erbjuder sex i skogen, i tält och i bilar. Vid fel område hittar du inget av det alls. Utbud finns både dag som natt, men man kände sig mycket säkrare på dagtid. Knarkare och människospillror finns det gott om men även fräsha kvinnor om du inte har sådan panik att du säger ja till första erbjudande du får. Och prismässigt? Ja inte kan vi klaga på de priser vi fick betala i alla fall. Väl värt en liten avstickare på väg till London eller andra städer i europa
Citera
2012-10-02, 15:36
Medlem
meramans avatar
Här är några bilder från området. Plockade via google streewview från de gator jag nämnt i texten. Ni kan själva gå in och leta om ni vill:

Sexsäljande kvinna vis skåpbil:
http://tinypic.com/view.php?pic=qx770j&s=6

ytterligare två kvinnor vid skåpbil:
http://i47.tinypic.com/2h5ic91.jpg

sexarbetare längs vägen:
http://i49.tinypic.com/2djxcg6.jpg

ännu en kvinna som väntar på kunder:
http://i48.tinypic.com/67m8fb.jpg

någon som är sugen?:
http://i50.tinypic.com/2012hci.jpg

MEr att välja på:
http://i49.tinypic.com/106x0qx.jpg

BIlar parkerade i väntan på kunder:
http://i48.tinypic.com/35iqeq9.jpg

jag besvarar gärna frågor och dyligt om det är någon som har funderingar om ämnet. Eller har ni själva varit där? Berätta gärna er story.
Citera
2012-10-05, 09:00
Medlem
meramans avatar
Verkligen ingen annan alls som varit i Paris och knullat i eller nära denna parken? Kan väll ändå inte bara vara jag som hört talas om den? Man skymtar parken lite i filmen "Da Vicikoden" när dom tillfälligt befinners sig i den på flykt undan polisen efter att ha flytt från Museumet och ambasaden.
Citera
2012-10-05, 12:31
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
En hel skog full av horor? Kan det verkligen stämma? Små tältläger i skogen enbart till för att sälja sex? Och massor av horor som har med sig knullbilar?

Fascinerande berättelse. Kul att du delade med dig av detta (dessa) äventyr. Jag kanske låter som en tråkig och beige typ men jag måste fråga: Om man kan ha sex med vacker 20-åring i ett lyxigt inrett rum på en FKK i Tyskland för 40E i en halvtimme, vad gör att man ska välja en skog eller skåpbil i Paris och ge samma slant. Frågan är inte kritiskt ställd utan nyfiket ställd. För det finns säkert saker jag inte begripit.
Tack igen för bra recension.

F.
Citera
2012-10-05, 13:23
Medlem
Maxwellanders avatar
Kul story låter som det kan vara värt ett besök även om skåpbilarna på bilden såg lite sunkiga ut. Hur är det med snuten? är inte dom sugna på att hugga torskar i området för visst är väl inte prostitution lagligt i France.
Citera
2012-10-05, 19:43
Medlem
Afrolovers avatar
Att köpa eller sälja sex i Frankrike är om inte lagligt så tillåtet. För några år sedan försökte man vis införa en sex-köp lag efter "svensk modell" men gav upp på ett relativt tidigt stadium då man ansåg/insåg att den i praktiken inte skulle fungera och därför avstod från lagstiftning.

Som sagt ovan, även jag har svårt att förstå varför hitta tjejer "på gatan", vilket även Bos De Boulogne bör räknas som, då det finns lägenheter och bordeller att besöka och priset på servicen är i stort det samma. Finns inte bara i Tyskland utan över hela Europa och är lätta att hitta på netet.
Citera
2012-10-06, 11:15
Medlem
meramans avatar
Hur det kommer sig att den marknaden fungerar och varför folk åker dit vet jag inte. Tror det kanske främst är folk boende i eller nära Paris som köper sex där. Folk som ej kanske vill kan åka utomlands för detta eller som helt enkelt gillar närheten lättillgängligheten spänningen osv.

Själv var vi enbart där för att ta reda på om ryktet stämmer och för att se hur det funkar där. Det lär ej bli ett återkommande resemål för min del då, precis som ni säger, finns fräschare utbud till bra priser på andra ställen.

Men det var en kul erfarenhet och ett litet äventyr. Men en gång dit räcker gott.
Citera
2012-10-06, 22:44
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Hur det kommer sig att den marknaden fungerar och varför folk åker dit vet jag inte. Tror det kanske främst är folk boende i eller nära Paris som köper sex där. Folk som ej kanske vill kan åka utomlands för detta eller som helt enkelt gillar närheten lättillgängligheten spänningen osv.

Själv var vi enbart där för att ta reda på om ryktet stämmer och för att se hur det funkar där. Det lär ej bli ett återkommande resemål för min del då, precis som ni säger, finns fräschare utbud till bra priser på andra ställen.

Men det var en kul erfarenhet och ett litet äventyr. Men en gång dit räcker gott.

1. Det är Frankrike. Fransmän pratar bara franska. Deras land är allt för dom, dom lever i tron att dom fortfarande är en stormakt fast det var 300 år sen,och det finns bl a lagar om hur mycket musik som spelas i radion som måste vara fransk En fransman åker inte till Tyskland för att knulla
2. Det var en intressant recension och kul bilder.
3. Snabbisar var se sig det sker i tält, bilar eller lyxiga rum på FKK-klubb är inget för mig. Det får ni youngsters hålla på med.
4. Knulla med kompisen bredvid? Nej, aldrig i livet.
5. Bara åsynen av en TS hade gjort att jag lämnat stället bums.
Citera
2012-10-08, 12:17
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
1. Det är Frankrike. Fransmän pratar bara franska. Deras land är allt för dom, dom lever i tron att dom fortfarande är en stormakt fast det var 300 år sen,och det finns bl a lagar om hur mycket musik som spelas i radion som måste vara fransk En fransman åker inte till Tyskland för att knulla
2. Det var en intressant recension och kul bilder.
3. Snabbisar var se sig det sker i tält, bilar eller lyxiga rum på FKK-klubb är inget för mig. Det får ni youngsters hålla på med.
4. Knulla med kompisen bredvid? Nej, aldrig i livet.
5. Bara åsynen av en TS hade gjort att jag lämnat stället bums.

Man kan ju undra om den genomsnittliga fransmannen oftare tänder på transvestiter jämfört med andra länder med tanke på hur många transvestiter som faktiskt fanns i området...
Citera
2012-10-08, 14:49
Medlem
Citat:
Verkligen ingen annan alls som varit i Paris och knullat i eller nära denna parken? Kan väll ändå inte bara vara jag som hört talas om den? Man skymtar parken lite i filmen "Da Vicikoden" när dom tillfälligt befinners sig i den på flykt undan polisen efter att ha flytt från Museumet och ambasaden.

Jodå, har varit där men inte tagit del av utbudet bara som rolig side-show med alla festliga transor. Brukade åka förbi med bilen och polarna när jag bodde i Paris i ett par år innan vi gick ut och garvade som fan. Inget jag skulle rekommendera. Är man intresserad av sexköp i Frankrike kan jag rekommendera youppie.net eller niamodel.com för er som läser franska.
Senast redigerad av Ruttu 2012-10-08 kl. 14:55.
Citera
2012-10-09, 01:09
Medlem
Resande.Ragnars avatar
Jävlarrrr vad skabbiga dom såg ut då!

Var alla kvinnor av samma ruttna kaliber som på google bilderna eller fanns det bra kött också?

De som syns på bilderna hade jag inte knullat med en helkoppskondom. Och då har jag gjort mycket dumt i mitt liv.

Vad gick ett knull för? Kändes det säkert att knulla i en fransk bil?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in