Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-02, 09:27
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bondenisse
Kan mycket väl vara, men det verkar som att PS3 har problem med just "black screen". Backa upp din hårdisk och gör en hard reset. Händer det fortfarande samma sak testa byt kabel, om du nu har HDMI.

Har du garanti på PS3'n ännu?

Men det du säger att ps3 har black screen problem, händer det exakt så som jag beskrev att det blir svart men ps3n är på ff.
Citera
2012-10-02, 09:29
  #14
Medlem
bondenisses avatar
Tydligen så behöver man inte backaupp sparade filer.

Citat:

Most of the PS3 gamers not aware that Sony actually done include in the black screen troubleshooting method and other HDMI problems in the PS3 manual, you can find it under troubleshooting section - topic "console reset".

If you do it correctly, the console reset fix will allow you to reset back your PS3 to its default HDMI settings without impacting your gamer profile, and other storage data in hard drive.

Citera
2012-10-02, 09:34
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bondenisse
Tydligen så behöver man inte backaupp sparade filer.

Men det du säger att ps3 har black screen problem, händer det exakt så som jag beskrev att det blir svart men ps3n är på fortfarande?
Citera
2012-10-02, 18:08
  #16
Medlem
bondenisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ndas
Men det du säger att ps3 har black screen problem, händer det exakt så som jag beskrev att det blir svart men ps3n är på fortfarande?

Precis
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback