Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-02, 11:30
  #205
Medlem
Heroinepupilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWhatever
Ingenting var speciellt noga planerat såhär i efterhand. Det finns vandrarhem där man bor 6 st i ett rum för ca 80-90 USD/ vecka, men skulle aldrig palla det. Det billigaste enkelrummet kostar ca 90-120 USD/natt (allt detta i WeHo dvs), nu betalar jag 650 USD /månad för en tvåa som både ligger bättre till samt har allt jag behöver + lite till. 100 ggr bättre än vandrarhem eller hostels som dem heter här.

Som sagt har typ alla här egna små företag, allså ingeting likt svensk eller europerisk kultur. Och dem som inte driver sin verksamhet på heltid gör det på deltid efter sitt dagjobb. Finns gott mkt jobb att få om du ser Amerikansk (dvs normal svensk) ut. Och lär man känna rätt människor så finns det riktigt bra kneg som man aldrig hade fått i sverige, rekomendationer är ALLT här.

Dessvärre fungerar det inte med falska ID handlingar här iaf, poliserna har en mobil ca snusdose-storleks apparat som du får föra in dina fingrar i, som direkt ser vem du är (om du kom in i ladet legalt dvs, då man lämnar fingeravtryck vid customs). Dock aldrig varit i närheten av att råka ut för det, dock sett det ske ett antal ggr, men enbart på dem som ser ut av vara mexare eller syd-amerikaner, italienare, asiater osv (ungefär i den ordning och frekvens).

Har både pass och internationellt ID (ID´t gäller inte i US), men visar man det bara lite snabbt, om någon skulle fråga, så tror jag sällan dem är så upplysta att dem känner till att internationellt ID endast gäller i schengen. Lagens väktare här är inte GW Persson, den saken är klar. Goder afton.

va vilken skum grej, sverige är nog lite efter då.. aldrig hört talas om nån som apparat..
Citera
2013-04-02, 16:37
  #206
Medlem
MrWhatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heroinepupils
va vilken skum grej, sverige är nog lite efter då.. aldrig hört talas om nån som apparat..


Denna har dem i L.A iaf. Så nu ska jag snart rulla ut igen för en dags hederligt arbete, ciao!

http://www.policechiefmagazine.org/magazine/index.cfm?fuseaction=display_arch&article_id=1824& issue_id=62009
Citera
2013-04-07, 00:16
  #207
Medlem
R0ses avatar
Fortsätt uppdatera!
Citera
2013-04-07, 00:18
  #208
Medlem
Hahahahah LA MAAAN!! THUG LIFE 4 EVAAAH MAN xD nej men helt seriöst du behöver inte ju inte fly runt jorden räcker gott och väl ibland att skaffa nytt umgänge eller ta och testa ett annat ställe i sverige?
Citera
2013-04-07, 00:19
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vahvamies
Hahahahah LA MAAAN!! THUG LIFE 4 EVAAAH MAN xD nej men helt seriöst du behöver inte ju inte fly runt jorden räcker gott och väl ibland att skaffa nytt umgänge eller ta och testa ett annat ställe i sverige?

Hahah så du drog iväg iallafal xD Aja hoppas du har ett bra liv där borta över atlanten och vägar =)
Citera
2013-04-07, 00:36
  #210
Medlem
Mr.arvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vahvamies
Hahahahah LA MAAAN!! THUG LIFE 4 EVAAAH MAN xD nej men helt seriöst du behöver inte ju inte fly runt jorden räcker gott och väl ibland att skaffa nytt umgänge eller ta och testa ett annat ställe i sverige?


Hur mår du..?
Citera
2013-04-07, 00:40
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.arving
Hur mår du..?

Ganska dåligt faktiskt. Men att dra runt på flashback och göra narr hjälper lite faktiskt =) Tackar som frågar! Hur mår du då?
Citera
2013-04-07, 18:38
  #212
Medlem
Bodde 3 år i usa. Förutom id kontrollen där man kan stoppa in ett finger så har man på många ställen ID kontroll där man får köra in sitt ID kort i någon kortläsare som direkt läser om det är äkta eller falskt.

Kul att höra att du fortfarande lever. Livet i USA är väldigt tufft. Många sitter och har en förskönad bild av livet i USA men den är hård. Ni har det bra i Sverige. Som Mr sa, så är livet i usa utan pengar = 0. Har du pengar kan du leva det bästa livet någonsin. Utan pengar är du inte värd ett piss. Drar man ner downtown, speciellt East LA och mot områdena runt union station så skall ni få se på något. Ena sekunden kan du passera guld och juvelbutiker för att i andra helt plötsligt se uteliggare och andra pundare vandra omkring på gatorna, totalt öde. Sjuk kontrast egentligen.

Flyttade runt en del under mina 3 år i LA. Bodde 2 år på Venice beach som på nattetid enbart består av pundare. Inget säkert ställe alls. Var med om 2 skottlossningar. En på venice beach där en hemlös person dog 200 m ifrån vårt boende. Den andre skedde när jag bodde i Culver city och någon blev skjuten kl 5 på morgonen. Vaknade den morgonen av polishelikoptrar som lyste in i lägenheten med sin ljuslampa i jakt på gärningsmannen. Blev dock aldrig rånad, trots att jag lite då och då vandrade hem från fester i East La. Antar att jag hade mkt tur. Många av gängen i los angeles bor nämligen i East LA och det är där de flesta skottlossningar och våldtäkter sker. Mkt mexikanare..

Här är en länk, där ni kan kolla in de senaste veckornas händelser i LA eller andra stater. Står alltifrån vandalisering till skottlossning.
http://spotcrime.com/#34.039761%2C%20-118.2881

Brukar du handla mkt från 99 cent store? I vissa butiker säljer de tom vin för 99 cent!! Smakar riktigt illa dock. Pasta, burkmat, tonfisk, tomatsås, pålägg, frukt, man kan spara en del. Brukade åka till fattiga områden där de hade matbutiker. Priserna på Ralphs kunde skilja sig beroende på om du handlade på Ralphs i ett rikt område som Marina Del rey eller i närheten av något ghetto. Tips.

När jag var i behov av pengarna använde jag craigslist rätt mkt. Ibland sökte de folk som kunde donera sperma, 3ggr/v a 50dollar/gång som betalning om du kvalificerar dig. Gjorde detta men blev ej kvalificerad men som ett tips. Hade du varit kvinna hade du kunnat sälja båda dina ägg som du hade fått 10000 dollar stycket om man nu aldrig tänkt bli gravid. Annars finns det olika försökspersoner de söker, prova på läkemedel och dylikt som man kan hoppa på och tjäna en slant om man nu vågar och ifall pengarna skulle ta slut.


Snart är det 420 . Aja, håll oss uppdaterade!
__________________
Senast redigerad av Halshuggning 2013-04-07 kl. 18:43.
Citera
2013-04-15, 17:31
  #213
Medlem
DevilDists avatar
Fett med cred till TS för att faktiskt genomföra det många (mig själv inklusive) bara drömmer om att göra. Det ska erkännas att jag är avundsjuk, men inget annat att göra, än att göra det själv för att må bättre
Citera
2013-04-20, 05:48
  #214
Medlem
MrWhatevers avatar
Så, kör en liten fredags update nu efter några icetee vodka på min rooftop (vi fick det i veckan, extended WiFi dvs). Bor som sagt, och gjort det hela tiden i WeHo (West Hollywood, en egen stad ca 2 meter från hollywood blvd , melrose, bel air, bervely hills etc).

Ok, blev robbad igen, denna gången var polisen där på 2 röda. Blir hellre robbad på allt än att polisen kommer. Men som tur som fan så tog dem mig som den identitet jag använder här (går aldrig med pass eller ID numera). Säger bara att jag bor på på något välkänt motell (anonymt) och säger mitt Svenska För och Efter-namn. Eller ja, det är första gången som polisen kommit mitt i att jag blivit slagen en robbad (slår inte någon här, det är en resa ut, eller snarare ett permanetet boende i Cali då jag inte är så liten).

Iaf, polisen kom, dem såg mig nersparkad och förövarna i action. Typ 8 polisbilar var där en minut senare. I US (eller Cali) kan man välja att åtala (det som skulle gå som under allmänt åtal i swe). Så jag sa att jag inte blivit av med något, och håll minen, även fast jag var ganska illa deran).

Någon fråga efter foto på Cran Can, går inte dessvärre inte att foto med min camera då det bara ser töntigt ut. Tror man behöver en kamera med objektiv.

Många har frågat vad ag jobbar med, då allt här är hemskt dyrt. Jag kan säga så mkt som att jag har haft väldigt lätt att skaffa jobb här. Ta det som att jag bryter mot jante, men är man ganska stor och är ärlig samt har några kontakter så får man mer än erbjudande än vad man behöver. Kan lova att LA är precis är så. Svensk, välbyggd, båda fötterna på jorden etc.

Det är absolut inte i WeHo ICE letar efter imogranter eller status-lösa som det heter här. Det är som jag tidigare skrivit förbjudet att bära en öppnad flaska alcohol här. Jag har enbart fått tips av polisen att dölja min flarra då jag som någon nämde ovan inte är någon 420 cluod smoker. Hatar att röka, men har inga problem med att andra gör det. Det är verkligen en livsstil här.

Det ända med polisen jag "haft" problem med polisen med är när dem "swappa" mig. Jag var full som satan, och dem trodde säkert jag var hög. Så dem tog swaps (det är en liten elektro maskin fick jag förklarat för mig som tar upp allt som har med CS att göra dvs all narkotika), dessa swaps togs på alla mina fingrar, naglar, samt händer och kördes direkt i deras mobila enhet. Vilket till deras förvåning var helt rent (min oxå ) , då jag tar en del Valium samt Xanax är, och ja, det har varit kola någongång. Men iaf, inget utslag, och eftersom jag inte störde ordningen mer än att jag råkade stå på en sidogata till Hw blvd illigal bordell med mutate poliser eller whatnot så ringde dem en taxi åt mig (som jag fick betala, inget illa men jag kunde gått därifrån på 5).


Jag tror det finns en illution om US. Iaf LA (hollywood). Det är absolut inte hit ag hade åkt om jag vetat lite mer. Men min lil syrra bor i DC och min 2 år äldre i Boston och min halv-bror i NYC, så ville väll bara dra när jag kom ut från kåken. BTW är det n'stan exakt år sedan jag andades lite svensk sommarluft vid en förflyttning idag (PDT).

Nu kom några vänner förbi, så minns inte exakt var jag var.

FÖR ER SOM INTE VILL LÄSA ALLT:

Åk till LA in max 2 veckor, förvänta dig inte mer än vad du ser när du googlar på bilder (HW blvd). Hade jag bara 2 dagar i LA så hade en halv dag varit på Fam Strippen och 1½ dag på ollywood/fairfax. ta bilder på bägen till ingåen till hillsen och sedan gå upp för detta fantastiska "berg". Vill man ha bra bilder på skylten eller stå framför den så finns det ett köpcenter på stripen som har skylten i bakgrunden. Annar är det East Hills, dvs monut hollywood som gäller, man kommer relativt nära från alla abgrunder/ viloplatser där, dem är riktigt schysta.

Nu räknar man inte i liter eller dc här, men köp med minst ett sexpack vatten samt två sekpack öl, en bärbar dator och usb högtalare och en kamera, sedan så hoppar ni på första bästa flyg därifrån

NI SOM LÄST HELA TRÅDEN

Ska lägga upp mer video-inspelningar på youtube. Har massar. Men jag menar, vil jag förstöra illutionen av denna världsdel eller vill ni se det sälva. Jag lovar att jag trodde att det var lite som sverige, eller hela nora europa. Men nej, det är fan som att åka till kina. Inget är som det ska, och det ska vara som det är, finns inte där. Alla kändisar finns i närheten på något vänster, men man har mer lycka att se dem på TMC än i verkligheten även om det bara är ca 70 meter från där jag bor. Det ända som är lite kul är väll att jag har fått några nya grannar. Porrskådisar Dessvärre har alla dessa PV´s. Men Jag bor i samma dublex som Alexis Texas. Personligen har jag inte sett porr på år och dar pga av fängelse i swe. Men såg henne säkert 10 ggr när jag frigavs.

Nej, dem har inte konstiga orgier där. Snarare så att vi dealar om min musik, då jag gillar att sitta utomhus (på innegården som syns på videon) och ha musik på från Kök/ vardagsrum. Hennes PV är dock sjukt trevlig, han kallas Mr Pete och är fan 10 cm kortare än henne typ. Kommer inte skriva ut deras namn här. Och nej, jag kommer inte, har inte, och vill inte fråga henne om hennes arbete. Det funkar inte så här. Några kvarter härifrån så fnkar det säkert, mot Hollywoood, men här är det respekt som gäller. Det är icke lagligt att ha sina katter fritt, och dem nämda ovan har 2 djur som jag dunka på senast idag. Det är iaf OK.

Kanske nån undrar vad det mest "nerverderade" betalda jobb jag gjort här, att gräva upp en solfångare som låg ca 10 cm under mark och bevara gräset som låg ovanpå samt plantera tillbaka det. Yep, gjorde steg 1 och 2 bra, ingen sa dock till mig att märka gräsplättarna (som vägde ca 30 kg st), så jag åusslade som fan och sodde nytt gräs med fertilized dirt och slängde på blie blue gras efteråt. Alla mkt nöjda.

En sak till, då allt är så förbenat dyrt här så får man bra betalt oxå , får man bara in en fot så har man 100 gamla änkor som behöver en svensk viking som är rekomenderad av grannar. Och jag tar 100 USD/h vilket är billigt för dem, då jg siter och dricker tee i en halvtimma och lyssnar, sedan gör jag jobbet på 20 min. Sedan blir man bjuden på middag, dem vill att man ska träffa deras barnbarn som är i min ålder osv. Det rullar på. Min övervakare har skickat brev som min ex sambo har möjlighet att hämta ut i swe. Dem har avslutat mitt ärende. Happy ending!


PS. Kommer ladda upp filmer nu i helgen på youtube canalen. Och jag är inne här oftare än jag är inloggad, men vill inte logga in från min bostad som ni säkert förstår oav vpn.

Tjena!!
Citera
2013-04-20, 07:04
  #215
Medlem
MrWhatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Bodde 3 år i usa. Förutom id kontrollen där man kan stoppa in ett finger så har man på många ställen ID kontroll där man får köra in sitt ID kort i någon kortläsare som direkt läser om det är äkta eller falskt.

Kul att höra att du fortfarande lever. Livet i USA är väldigt tufft. Många sitter och har en förskönad bild av livet i USA men den är hård. Ni har det bra i Sverige. Som Mr sa, så är livet i usa utan pengar = 0. Har du pengar kan du leva det bästa livet någonsin. Utan pengar är du inte värd ett piss. Drar man ner downtown, speciellt East LA och mot områdena runt union station så skall ni få se på något. Ena sekunden kan du passera guld och juvelbutiker för att i andra helt plötsligt se uteliggare och andra pundare vandra omkring på gatorna, totalt öde. Sjuk kontrast egentligen.

Flyttade runt en del under mina 3 år i LA. Bodde 2 år på Venice beach som på nattetid enbart består av pundare. Inget säkert ställe alls. Var med om 2 skottlossningar. En på venice beach där en hemlös person dog 200 m ifrån vårt boende. Den andre skedde när jag bodde i Culver city och någon blev skjuten kl 5 på morgonen. Vaknade den morgonen av polishelikoptrar som lyste in i lägenheten med sin ljuslampa i jakt på gärningsmannen. Blev dock aldrig rånad, trots att jag lite då och då vandrade hem från fester i East La. Antar att jag hade mkt tur. Många av gängen i los angeles bor nämligen i East LA och det är där de flesta skottlossningar och våldtäkter sker. Mkt mexikanare..

Här är en länk, där ni kan kolla in de senaste veckornas händelser i LA eller andra stater. Står alltifrån vandalisering till skottlossning.
http://spotcrime.com/#34.039761%2C%20-118.2881

Brukar du handla mkt från 99 cent store? I vissa butiker säljer de tom vin för 99 cent!! Smakar riktigt illa dock. Pasta, burkmat, tonfisk, tomatsås, pålägg, frukt, man kan spara en del. Brukade åka till fattiga områden där de hade matbutiker. Priserna på Ralphs kunde skilja sig beroende på om du handlade på Ralphs i ett rikt område som Marina Del rey eller i närheten av något ghetto. Tips.

När jag var i behov av pengarna använde jag craigslist rätt mkt. Ibland sökte de folk som kunde donera sperma, 3ggr/v a 50dollar/gång som betalning om du kvalificerar dig. Gjorde detta men blev ej kvalificerad men som ett tips. Hade du varit kvinna hade du kunnat sälja båda dina ägg som du hade fått 10000 dollar stycket om man nu aldrig tänkt bli gravid. Annars finns det olika försökspersoner de söker, prova på läkemedel och dylikt som man kan hoppa på och tjäna en slant om man nu vågar och ifall pengarna skulle ta slut.


Snart är det 420 . Aja, håll oss uppdaterade!


Jag har personligen aldrig spenderat en natt i es LA, men vet att det finns många hemlösa där, samt sjukt (x-games duktika) skatare som håller hus där. Jag vill absolut inte säga något om dig då jag inte mer om dig än du skrev. Men jag förstår inte varför någon är i es LA nattetid.

Kolla på din karta, vet inte tidslinjen då det inte framgick på sidan vad jag såg men i mina kvarter hade det enbart vart 1 skjutning. Men runt Beverly center som ligger ca 10 min gångväg (vad det nu är här ) var det flera. Antar att dem blivit rapporterade på plats till Cedars S Hospital (eller avkastade från ambulansen då dem inte haft försäkring, många jobbar ju på tak då palmerna lutar över typ alla hus så nåste dem trimmas, detta är enbart möjligt i WeHo om palmen är "sjuk". Men iaf, det ser jag ske dagligen. Gissar på att dem flesta olycksfallen är papperslösa som fått nån skada som dem vill ha betalt för, jag fick personligen utan min vilja en svensk tolk på ca 10 min för att dem är sjukt seriösa om sitt rykte, men det kostade mig 1100 usd/ dag, men då fick man ALLT (nästan billigare än hotell ). Samt att dem har 100% ansvar när man betalar, men efter 2-3 dagar så pilar man. Det blir för dyrt, och pengarna ska fram före, 5 dagar för en förkylning etc om man ens vill ha ut ett recept. Man får ju tillbaka pengarna sedan, och det kosta mig lika mkt, så noll tillbaka för min del.

Sedan vet ja va du menar me fingerprint´n som finns överallt, det är en gammal metod i matbutikerna, numera använder man sig av sitt abonemang på cellen, så faktureras man. Det är typ halva priset då. Personligen så föredrar jag att handa på ett fransk bageripå west dr st. Annars vid santa monica blvd som är närmast, vid THB utegård. Man känner inte till stället om man inte blir ledd dit, då man behöver passera en väldigt knasig trappa. Men skitsamma. Gillar hela grejjen att man bara ställer sin korg och sedan kör dem allt bakom kassan + en som typ packar allt perfekt.


Tror ja skrev de ovanför, min g/f bori santa ana. Det är rätt najs där, kul att gå ignom cypress hills. 1. För att cypress hill kommer därifrån 2. Samma sill som M. Douglas gick loss på i filmen.. Men som du säger, compton blir ju sydöst, helt galet, men det är ju fan samma sak på alla gator utanför WeHo... Seriöst, gick förbi HW fam strip idag bara för att köpa svensk vodka (säljs nog inte swe, en elg trafikmärke på den).

Det bor fanimej hela familjer på 50% av HW fam strip, vet inte vad de heter men heat kitchen på US. Dem tältar allså som om dem är nog inte så kriminella, de man får passa sig för 'r att "hang" på fel corner, boooom så är du sönder robbad, skojar inte, 20 meter från vad i sverige skulle kunna vara G-store eller en mindre NK, fan 20-50 på samma gata åt fel håll så äru kör.

NU är ag kanske lite rasit, men fan alla ja ser (åker 95% taxi) till min GF så ser ja snubbar mellan 12-25 med kryckor. Skjutna i bena givetvis, men vafan.. Min tjej har 1 barn, hon är latino och fick det när hon va 14, så barnet klarar att hänga hos mig då å då. Men allså hon är uppväxen i SC LA, (hon är ett prima exempel, mkt lik eva longoria)..

Aja fan chilla som fan när ja skrev detta nu, så lätt att fastna i solen me icetee och vodka, samt lyssnar på det som är bäst ju för tillfället, - jag går och fiskar - Per gessle ..

Vet inte hur du hade kontakt med sverige, men numera finns det ju 1000 st, och efter det finns det 100.000 till.


TILL ER SOM VILL HA REKOMEDATIONER TILL BRA HOSTEL:

Bana Bungalow som finns både vid HW strip samt i WeHo. Ta den i WeHo. För 20 usd f¨r ni ¨ka limmo, g¨färe i kön till alla klubbar som limmon stannar vid, all dricka innan är gratis. Du kommer mest möta australiens men finns även ganska många från d-martysk, swe och en del från tyskland. Men fuck skiten på hollywoood blvd, det är skit där i gämnfärelse. Kan säga att jag hellre samt billigare att hyra ett rum i WeHo (ca 10 min från beverly center, 5 min från melrose gångväg sas) samt gratis mega förfester... att det (hur mkt sprit, vin öl, limmo, inträde etc) för ca 50 usd.. eller så kan du gå till en klubb ovh bli utkastat innan du ens vet varu heter, ett rum på santa monica blvd kostar ca 130 usd /natt.

NU SKA JAG UT. JAG ÄR PÅVERKAD JUST NU..

Tjena!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-04-20, 14:42
  #216
Medlem
KilledByProffsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWhatever
Jag har personligen aldrig spenderat en natt i es LA, men vet att det finns många hemlösa där, samt sjukt (x-games duktika) skatare som håller hus där. Jag vill absolut inte säga något om dig då jag inte mer om dig än du skrev. Men jag förstår inte varför någon är i es LA nattetid.

Kolla på din karta, vet inte tidslinjen då det inte framgick på sidan vad jag såg men i mina kvarter hade det enbart vart 1 skjutning. Men runt Beverly center som ligger ca 10 min gångväg (vad det nu är här ) var det flera. Antar att dem blivit rapporterade på plats till Cedars S Hospital (eller avkastade från ambulansen då dem inte haft försäkring, många jobbar ju på tak då palmerna lutar över typ alla hus så nåste dem trimmas, detta är enbart möjligt i WeHo om palmen är "sjuk". Men iaf, det ser jag ske dagligen. Gissar på att dem flesta olycksfallen är papperslösa som fått nån skada som dem vill ha betalt för, jag fick personligen utan min vilja en svensk tolk på ca 10 min för att dem är sjukt seriösa om sitt rykte, men det kostade mig 1100 usd/ dag, men då fick man ALLT (nästan billigare än hotell ). Samt att dem har 100% ansvar när man betalar, men efter 2-3 dagar så pilar man. Det blir för dyrt, och pengarna ska fram före, 5 dagar för en förkylning etc om man ens vill ha ut ett recept. Man får ju tillbaka pengarna sedan, och det kosta mig lika mkt, så noll tillbaka för min del.

Sedan vet ja va du menar me fingerprint´n som finns överallt, det är en gammal metod i matbutikerna, numera använder man sig av sitt abonemang på cellen, så faktureras man. Det är typ halva priset då. Personligen så föredrar jag att handa på ett fransk bageripå west dr st. Annars vid santa monica blvd som är närmast, vid THB utegård. Man känner inte till stället om man inte blir ledd dit, då man behöver passera en väldigt knasig trappa. Men skitsamma. Gillar hela grejjen att man bara ställer sin korg och sedan kör dem allt bakom kassan + en som typ packar allt perfekt.


Tror ja skrev de ovanför, min g/f bori santa ana. Det är rätt najs där, kul att gå ignom cypress hills. 1. För att cypress hill kommer därifrån 2. Samma sill som M. Douglas gick loss på i filmen.. Men som du säger, compton blir ju sydöst, helt galet, men det är ju fan samma sak på alla gator utanför WeHo... Seriöst, gick förbi HW fam strip idag bara för att köpa svensk vodka (säljs nog inte swe, en elg trafikmärke på den).

Det bor fanimej hela familjer på 50% av HW fam strip, vet inte vad de heter men heat kitchen på US. Dem tältar allså som om dem är nog inte så kriminella, de man får passa sig för 'r att "hang" på fel corner, boooom så är du sönder robbad, skojar inte, 20 meter från vad i sverige skulle kunna vara G-store eller en mindre NK, fan 20-50 på samma gata åt fel håll så äru kör.

NU är ag kanske lite rasit, men fan alla ja ser (åker 95% taxi) till min GF så ser ja snubbar mellan 12-25 med kryckor. Skjutna i bena givetvis, men vafan.. Min tjej har 1 barn, hon är latino och fick det när hon va 14, så barnet klarar att hänga hos mig då å då. Men allså hon är uppväxen i SC LA, (hon är ett prima exempel, mkt lik eva longoria)..

Aja fan chilla som fan när ja skrev detta nu, så lätt att fastna i solen me icetee och vodka, samt lyssnar på det som är bäst ju för tillfället, - jag går och fiskar - Per gessle ..

Vet inte hur du hade kontakt med sverige, men numera finns det ju 1000 st, och efter det finns det 100.000 till.


TILL ER SOM VILL HA REKOMEDATIONER TILL BRA HOSTEL:

Bana Bungalow som finns både vid HW strip samt i WeHo. Ta den i WeHo. För 20 usd f¨r ni ¨ka limmo, g¨färe i kön till alla klubbar som limmon stannar vid, all dricka innan är gratis. Du kommer mest möta australiens men finns även ganska många från d-martysk, swe och en del från tyskland. Men fuck skiten på hollywoood blvd, det är skit där i gämnfärelse. Kan säga att jag hellre samt billigare att hyra ett rum i WeHo (ca 10 min från beverly center, 5 min från melrose gångväg sas) samt gratis mega förfester... att det (hur mkt sprit, vin öl, limmo, inträde etc) för ca 50 usd.. eller så kan du gå till en klubb ovh bli utkastat innan du ens vet varu heter, ett rum på santa monica blvd kostar ca 130 usd /natt.

NU SKA JAG UT. JAG ÄR PÅVERKAD JUST NU..

Tjena!!!!!!!!!!!!!

Tänker du stanna i LA permanent?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1976063

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback