Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-01, 22:15
  #589
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Så. Varför skriver du "vänsterterrorist"?
Är du måhända en betald medarbetare från Avpixlat? Alla patetiska hemsidors moder?
Jag har aldrig skrivit vänsterterrorist, vad yrar du om?

Avpixlar är en helt okej sida men sämre bland de alternativa medierna.

Sluta bygg halmgubbar i brist på argument!
Citera
2017-07-03, 06:01
  #590
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Jag har aldrig skrivit vänsterterrorist, vad yrar du om?

Avpixlar är en helt okej sida men sämre bland de alternativa medierna.

Sluta bygg halmgubbar i brist på argument!

Sorry, det var StigAllan jag vände mig till.
Citera
2017-07-09, 21:27
  #591
Medlem
sigurts avatar
Vad har hänt med Kent nu?

Jag har inte läst något i aftonbladet? Eller har jag missat något helt och hållet.. ?

SD kanske inväntar besked från hovrätten?
Citera
2017-08-25, 14:03
  #592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Vad har hänt med Kent nu?

Jag har inte läst något i aftonbladet? Eller har jag missat något helt och hållet.. ?

SD kanske inväntar besked från hovrätten?

Rättshaveristen KE fälldes för ringa misshandel i tingsrätten och nu får han prövningstillstånd i hovrätten uppger Svea hovrätt.
http://www.expressen.se/nyheter/kent...ingstillstand/
Citera
2017-08-25, 18:18
  #593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Rättshaveristen KE fälldes för ringa misshandel i tingsrätten och nu får han prövningstillstånd i hovrätten uppger Svea hovrätt.
http://www.expressen.se/nyheter/kent...ingstillstand/
Hoppas att han väljer rätt krog och tar det lugnt när han går ut och firar detta beskyddad av SÄPO.
Citera
2017-09-27, 18:12
  #594
Medlem
Den 15 november hålls huvudförhandlingen i Svea hovrätt mot Sverigedemokraternas riksdagsman Kent Ekeroth. Ekeroth dömdes i tingsrätten till dagsböter för ringa misshandel utanför en nattklubb i Stockholm i höstas. Någon ny bevisning har inte tillkommit i målet.
---
Om domen skulle stå fast kan Ekeroth inte längre företräda SD i riksdagen, har gruppledaren Mattias Karlsson sagt till DN.
Källa: http://www.dn.se/nyheter/politik/hov...th-i-november/

Ytterligare en politisk vilde..?
Citera
2017-09-27, 21:16
  #595
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Rättshaveristen KE fälldes för ringa misshandel i tingsrätten och nu får han prövningstillstånd i hovrätten uppger Svea hovrätt.
http://www.expressen.se/nyheter/kent...ingstillstand/
En rättshaverist är någon som överklagar allt och aldrig vinner.

Ekeroth klagade och fick prövningstillstånd, något som är oerhört svårt att få. Inte ens en procent av den typen av mål får prövningstillstånd.

Så hur är KE en rättshaverist?
Citera
2017-09-27, 21:40
  #596
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.O.G
En rättshaverist är någon som överklagar allt och aldrig vinner.

Ekeroth klagade och fick prövningstillstånd, något som är oerhört svårt att få. Inte ens en procent av den typen av mål får prövningstillstånd.

Så hur är KE en rättshaverist?
Jag tror att du förväxlar prövningstillstånd i hovrätten och prövningstillstånd i högsta domstolen.
Att få prövningstillstånd i hovrätten är inte "oerhört svårt".
Oavsett rättshaverist eller inte, så är Kent Ekeroth ett slödder och sådant pack skall inte försörjas av svenska folket, han hör till samma kategori som Jimmie Åkessons svärmor, äckligt skitfolk som inte skall vara i riksdagen och försörjas av skattebetalarna.
Det har Åkesson ordnat bra, klanen är försörjd, frun, svärmor och kompisarna.
__________________
Senast redigerad av trottwell 2017-09-27 kl. 22:22.
Citera
2017-09-27, 23:05
  #597
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror att du förväxlar prövningstillstånd i hovrätten och prövningstillstånd i högsta domstolen.
Att få prövningstillstånd i hovrätten är inte "oerhört svårt".
Oavsett rättshaverist eller inte, så är Kent Ekeroth ett slödder och sådant pack skall inte försörjas av svenska folket, han hör till samma kategori som Jimmie Åkessons svärmor, äckligt skitfolk som inte skall vara i riksdagen och försörjas av skattebetalarna.
Det har Åkesson ordnat bra, klanen är försörjd, frun, svärmor och kompisarna.
Jag har inte förväxlat någonting. Jag skulle dessutom tro att det är svårare att få prövningstillstånd i sådant här mål i hovrätten än vad det är att få prövningstillstånd rent allmänt i HD.
Citera
2017-09-28, 12:20
  #598
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror att du förväxlar prövningstillstånd i hovrätten och prövningstillstånd i högsta domstolen.
Att få prövningstillstånd i hovrätten är inte "oerhört svårt".
Oavsett rättshaverist eller inte, så är Kent Ekeroth ett slödder och sådant pack skall inte försörjas av svenska folket, han hör till samma kategori som Jimmie Åkessons svärmor, äckligt skitfolk som inte skall vara i riksdagen och försörjas av skattebetalarna.
Det har Åkesson ordnat bra, klanen är försörjd, frun, svärmor och kompisarna.

Att påstå att domen mot Kent inte är politisk och att han är rättshaverist är ju inte lite naivt/förljuget.
Citera
2017-09-28, 12:31
  #599
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Att påstå att domen mot Kent inte är politisk och att han är rättshaverist är ju inte lite naivt/förljuget.
Du kanske har svarat på fel inlägg, jag har inte påstått något av det du tar upp.
Citera
2018-02-22, 15:58
  #600
Medlem
PeteDandys avatar
Någon som har bokat upp Kenta för en graveöl när nu han blivit petad från kommande riksdagslista?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback