Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-01, 16:46
  #1
Medlem
Hej! Det är så att när jag spelar fifa så försvinner bilden, då blir det helt svart. Det kommer inte tillbax, måste då starta om ps3n. Har en full hd samsung, som jag nyligen köpte ( 1-2 ) månader. Vad kan det bero? Kan det vara så att hdmi kabel är för dålig för den tvn? Hade ju inga problem med gamla tvn
__________________
Senast redigerad av 4ndas 2012-10-01 kl. 17:15.
Citera
2012-10-01, 18:01
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ndas
Hej! Det är så att när jag spelar fifa så försvinner bilden, då blir det helt svart. Det kommer inte tillbax, måste då starta om ps3n. Har en full hd samsung, som jag nyligen köpte ( 1-2 ) månader. Vad kan det bero? Kan det vara så att hdmi kabel är för dålig för den tvn? Hade ju inga problem med gamla tvn


Är det bara på Fifa eller på alla spel eller menyn?
Citera
2012-10-01, 18:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degiy
Är det bara på Fifa eller på alla spel eller menyn?

Spelar ju inte ngt annat spel än fifa, jo BF3 då och då. Men har inte spelat bf3 de sista, så det är när jag spelar FIFA 13, hade inga problem på FIFA 12. Som jag skrev så har jag en ny tv, 1080 full HD. Det som kommer in i tankarna är att HDMI- kabeln är för dålig för att klara av tvn samt spelets grafik, kan jag ha rätt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback