Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-30, 18:00
  #133
Medlem
inte så sjukt men dumt...
jag satt med några polare och rökte gräs och så hade vi delat upp de sista vi hade för att dra ett bong hit
men tog sån tid och ja satt med gräset i handen och glömde bort att jag hade det (det var rätt mörkt ute)
jag kände plötslig att jag hade något i handen och trodde det va sand eller något så jag kastade det.. sekunden efter inser jag vad jag gjort och skriker helt förtvivlat " Nej mitt gräs" och alla börjar garva medans jag slänger mig ner på marken och försöker hitta gräset som ramlade ner mellan springorna på altanen ..
__________________
Senast redigerad av skurreunge 2018-01-30 kl. 18:03.
Citera
2018-02-05, 01:18
  #134
Medlem
Spud-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurreunge
inte så sjukt men dumt...
jag satt med några polare och rökte gräs och så hade vi delat upp de sista vi hade för att dra ett bong hit
men tog sån tid och ja satt med gräset i handen och glömde bort att jag hade det (det var rätt mörkt ute)
jag kände plötslig att jag hade något i handen och trodde det va sand eller något så jag kastade det.. sekunden efter inser jag vad jag gjort och skriker helt förtvivlat " Nej mitt gräs" och alla börjar garva medans jag slänger mig ner på marken och försöker hitta gräset som ramlade ner mellan springorna på altanen ..

Haha, typisk grej..

Jag minns hur jag brukade gömma rökbitar ibland, i typ bokhyllan bakom nån liten porslinsfigur, på köksfläkten bakom nån kryddburk, etc etc. Mest för att det inte skulle ligga rakt upp å ner på soffbordet om nån förälder stegade in. Och jag glömde flertalet ggr bort vart fan jag lagt det..
Citera
2018-02-05, 01:25
  #135
Medlem
Inget sådär jättemärkligt faktiskt, lagt saker på lite konstiga ställen, ätit massa konstiga "munchies" som jag äcklats av dan efter, varit så bäng att jag får ingenting gjort, startade samma avsnitt på en serie typ 3h i streck innan jag insåg vadfan jag höll på med. Då har man fan rökat för hårt hehe..

Edit: jo föresten, sneade sönder på nått stark sativagräs, fick för mig att hela landetspoliser stod utanför min lägenhet och spola ner typ 5gram grönt ;(

Därför håller jag mej numer till indica dominerande sorter, och tar det väldigt försiktigt, fick nog i mig alldeles för mycket på kort tid den kvällen, råkade samma kväll elda upp en pizza i ugnen..
__________________
Senast redigerad av grabbh 2018-02-05 kl. 01:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback