Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-11, 16:24
  #1861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Tror på en kort trejd uppåt från denna nivå. Överreaktion på VD-byte och rapport.

https://www.realtid.se/familjen-pers...jarder-kronor/
Ja kanske det? Familjen Persson fortsätter att tanka aktier i alla fall. Blir väl snart inga kvar till övriga med denna takt?
Citera
2024-02-11, 17:21
  #1862
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Ja kanske det? Familjen Persson fortsätter att tanka aktier i alla fall. Blir väl snart inga kvar till övriga med denna takt?

Man får ha lite tålamod här bara, men jag tror upp på några månaders sikt. Den som vill in kan gott kliva in nu när det är lite billigare.
Citera
2024-02-11, 17:39
  #1863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Man får ha lite tålamod här bara, men jag tror upp på några månaders sikt. Den som vill in kan gott kliva in nu när det är lite billigare.
Ja det tror jag med samt njuta av fin direktavkastning tills dess kursen förhoppningsvis kan avancera.
Citera
2024-02-11, 20:21
  #1864
Medlem
Harry_s avatar
vad tror ni Persson skulle betala för att köpa tillbaka allt?
Citera
2024-02-12, 00:04
  #1865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
vad tror ni Persson skulle betala för att köpa tillbaka allt?
Han köper mer och mer men omöjligt att besvara din fråga.
Citera
2024-02-12, 00:15
  #1866
Medlem
Conams avatar
Efter januari -20 -22 -24 dippar den! Nåt mönster som upprepas 🤔🤔
Citera
2024-03-09, 02:29
  #1867
Avstängd
vad tror folket om det här bolaget efter att kvinnovdn fått sparken?

naturligtvis bra att en kvinnovd försvinner. de förstör bolag. men vad finns det för katalysator för bolaget? ser inte att de kommit med något nytt som kan hjälpa konkurrera mot Shein, Zara.
Citera
2024-03-13, 01:04
  #1868
Avstängd
lågt intresse för denna kvinnoaktie måste jag säga.
Citera
2024-03-14, 23:19
  #1869
Medlem
OceanDeeps avatar
Tråkigt att Renewcell där HM hade lagt in några kronor konkade. Det bolaget köps väl upp och fortsätter på något sätt. Ja, det är så det fungerar...

Circulose var materialet det tillverkade bland annat... och om jag inte har fel så kändes det inte som ett material som man kunde använda till allt utan bara till vissa klädesplagg därav det svåra med att tillverka tillräckligt mycket för att så att säga kunna gå runt. Jag kan ha fel men jag tror jag kände på ett plagg med materialet och det var inte det skönaste eller billigaste heller för den delen.

Jag har några stycken HM aktier.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback