För ett par dagar sedan hade jag sex med en kille som gjorde mig plaskvåt mellan benen innan vi hade sex, jag kände hur det rann där nere och blev blöt även runt om.
Innan han ens fått av mig kläderna var den det, så han tror säkert att den alltid är sånn.. men det var bara just då.
Tycker killar det är äckligt om en fitta är för våt?
Jag skämdes lite grann över hur den var.
För ett par dagar sedan hade jag sex med en kille som gjorde mig plaskvåt mellan benen innan vi hade sex, jag kände hur det rann där nere och blev blöt även runt om.
Innan han ens fått av mig kläderna var den det, så han tror säkert att den alltid är sånn.. men det var bara just då.
Tycker killar det är äckligt om en fitta är för våt?
Jag skämdes lite grann över hur den var.
Nej han är nog mera stolt över att han lyckades få dig kåt och våt. Det är inte äckligt utan bara mer tändande då det visar att ni verkligen vill ha det.
Till skillnad från de andra vill jag dock påpeka att jag inte tycker att sexet blir så skönt med en plaskvåt en. För mycket glid innebär mindre friktion, vilket innebär mindre skönt - helt enkelt.
Han lär ha blivit stolt, som alla andra säger, men personligen föredrar jag lagom våta framför plaskvåta eller torra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!