• 1
  • 2
2012-09-29, 04:01
Medlem
För ett par dagar sedan hade jag sex med en kille som gjorde mig plaskvåt mellan benen innan vi hade sex, jag kände hur det rann där nere och blev blöt även runt om.
Innan han ens fått av mig kläderna var den det, så han tror säkert att den alltid är sånn.. men det var bara just då.
Tycker killar det är äckligt om en fitta är för våt?
Jag skämdes lite grann över hur den var.
Citera
2012-09-29, 04:04
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettansprettan
För ett par dagar sedan hade jag sex med en kille som gjorde mig plaskvåt mellan benen innan vi hade sex, jag kände hur det rann där nere och blev blöt även runt om.
Innan han ens fått av mig kläderna var den det, så han tror säkert att den alltid är sånn.. men det var bara just då.
Tycker killar det är äckligt om en fitta är för våt?
Jag skämdes lite grann över hur den var.

Nej han är nog mera stolt över att han lyckades få dig kåt och våt. Det är inte äckligt utan bara mer tändande då det visar att ni verkligen vill ha det.
Citera
2012-09-29, 04:18
Medlem
Händer titt som tätt med flickvännen, sjukt härlig känsla när man känner och hör hur det verkligen plaskar. Man blir typ stolt!
Citera
2012-09-29, 07:36
Medlem
Det är ju bara ett tecken på att tjejen är skitkåt rent ut sagt, så det gör absolut ingenting om hon är plaskvåt och sölar ner hela sängen
Citera
2012-09-29, 07:52
Medlem
OleYellers avatar
Bara bra! No worries. Simma lugnt!
Citera
2012-09-29, 08:51
Medlem
systemcepes avatar
Till skillnad från de andra vill jag dock påpeka att jag inte tycker att sexet blir så skönt med en plaskvåt en. För mycket glid innebär mindre friktion, vilket innebär mindre skönt - helt enkelt.

Han lär ha blivit stolt, som alla andra säger, men personligen föredrar jag lagom våta framför plaskvåta eller torra.
Citera
2012-09-29, 09:19
Medlem
pelle_snusks avatar
Plaskvått är bra. Tycker man att det blir för blött kan man ju ta en handduk.

Men som folk skriver ovan - det är ju ett tecken på upphetsning och lust och det är ju inte fel.
Citera
2012-09-29, 09:21
Bannlyst
Blir hon för våt så åker hushållsrullen fram. Lagom våt är alltid bäst och jag vill inte gå och lukta strömming.
Citera
2012-09-29, 09:21
Medlem
Kung Kisstanks avatar
Hellre plaskvåt än snustorr.
Citera
2012-09-29, 09:26
Medlem
Ju blötare desto bättre.
Citera
2012-09-29, 11:56
Medlem
hacke169s avatar
en riktigt våt fitta är ju lite samma som en riktigt hård kuk. vad kan vara fel med det liksom.
Citera
2012-09-29, 12:01
Medlem
Strossels avatar
Perfekt ju, visar som sagt bara hur mycket du ville ha honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in