Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-05-02, 20:56
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Tråkigt säsongsavslut, kändes mer som en säsongsstart. Men s5 blir intressant, far och son kriga på samma sida.

Säsongsavslutning är på söndag. Inte gårdagens avsnitt.
Citera
2016-05-02, 21:08
  #50
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everdeen
Säsongsavslutning är på söndag. Inte gårdagens avsnitt.
Det låter ju bra, det kändes väldigt avhugget för att vara en säsongsavslutning. IMDB har tydligen glömt att det är ett avsnitt till.
Citera
2016-05-03, 10:33
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Det låter ju bra, det kändes väldigt avhugget för att vara en säsongsavslutning. IMDB har tydligen glömt att det är ett avsnitt till.

Ah ok. Hur har 4e säsongen varit? Jag halvtröttnade efter säsong 3, har lagt 4e på hyllan.
Citera
2016-05-03, 11:25
  #52
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everdeen
Ah ok. Hur har 4e säsongen varit? Jag halvtröttnade efter säsong 3, har lagt 4e på hyllan.
Pappa Holmes, Morland, och hans göromål och personkemin mellan Sherlock/Watson och Morland har haft en större del av handlingen förutom de vanliga fallen i s4, det har tillfört en del. Jag tycker s4 har varit riktigt bra, inget svagt avsnitt öht, jag tycker dom håller flaggan i topp och är en av mina favoritserier jag följer slaviskt.
Citera
2016-05-03, 15:48
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Pappa Holmes, Morland, och hans göromål och personkemin mellan Sherlock/Watson och Morland har haft en större del av handlingen förutom de vanliga fallen i s4, det har tillfört en del. Jag tycker s4 har varit riktigt bra, inget svagt avsnitt öht, jag tycker dom håller flaggan i topp och är en av mina favoritserier jag följer slaviskt.

Åh fan... kanske ska se den då.. får bli under uppehållen i sommar då
Citera
2016-05-09, 11:53
  #54
Medlem
emaptis avatar
Det blev en säsongsavslutningar med klass, många turns of event som det ska vara i Elementary. Troligen kommer det bli mindre, om något, av Morland i nästa säsong, men det bådar för fler säsonger där han kommer ha större del, han har lyft denna säsongen och med de nya förutsättningarna kan det knappast bli sämre.

Citera
2016-10-05, 16:28
  #55
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Det var många hints om att Joan inte trivdes som detektiv längre, ska hon skrivas ut ur serien? Försvinner hon försvinner 75% av nöjetn med Elementary.
Citera
2016-11-18, 14:36
  #56
Medlem
När börjar nästa säsong att sändas?
Citera
2017-05-23, 09:50
  #57
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Det märktes i säsongsavslutet att skaparna var beredda på att det var det sista avsnittet, Elementary har ju hängt på en skör tråd om den skulle läggas ner eller ej. Tur att det inte var slutet men samtidigt så kan slutscenen innebära att kommande säsong kommer fokusera på Sherlocks nya "problem".
Citera
2018-05-13, 02:10
  #58
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Serien är förnyad för en 7.de säsong!
Wow, jag har inte sett klart 1.a ännu..
Elementary Renewed at CBS
http://tvline.com/2018/05/12/element...-season-7-cbs/
Citera
2018-12-19, 14:14
  #59
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Serien nedlagt efter 7.e säsongen.
Citera
2019-08-16, 18:53
  #60
Medlem
Jaha, då var det över då, kanske.

Jag tycker att det sista avsnittet var ett av de bästa avslut på en bra tv-serie jag har sett. Plus att det är vidöppet för att plockas upp av något annat tv-bolag, får hoppas på det.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback